Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První básnička

26. 10. 2004
4
0
1623
Autor
binge

Čím to asi všechno začne...

Píšu Tvé jméno do sněhu...

 

a snih roztaje.

 

Když na něj dýchnu,

 

rozzelená se tráva.

 

Napřáhnu ruku k tomu zázraku,

 

zmizí však, i to se stává.


binge
15. 11. 2004
Dát tip
tak tedy pokračuji s Tvojí chválou...na tvorbu teď nemám ani pomyšlení...

MKbaby
14. 11. 2004
Dát tip
binge: Dík a pokračuj! Nejen s mojí chválou, kterou si plně zasloužím, ale taky s tvorbou! :)

binge
13. 11. 2004
Dát tip
ahoj M. díky za Tvoji pochvalu! svět je hned krásnější.

binge
13. 11. 2004
Dát tip
Nazdar MKbaby to je skvělá parafráze..když si to představím tak se směju na plné kolo ... :-)

MKbaby
07. 11. 2004
Dát tip
Píšu tvé jméno do sněhu produktem tekutin oběhu. Vinou bočního větru máš podpis na svém svetru. :)

binge
27. 10. 2004
Dát tip
Děkuji Vám všem lidi z 26,10. Jste moji první kritici...:) Četl jsem i vaše články... brzy na shle...

Waawe
27. 10. 2004
Dát tip
na to, že jde o první a debutující báseň, tak se mi hodně líbí a myslím, že stojí za to i otipovat... takže tip* a jen tak dál !!! měj se fajn m.

Mila_cik
26. 10. 2004
Dát tip
Líbí...

KayTee
26. 10. 2004
Dát tip
hezké*

vesuvanka
26. 10. 2004
Dát tip
Je pěkná.... TIP

Seljuk
26. 10. 2004
Dát tip
A čím to asi všechno končí?.. Trochu a la kliché, ale jestli je fakt první tak na to sere pes a je to docela povedené..t

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Nediv se, že ten sníh roztaje, když ho pomočíš... (mno, jak jinak bys chtěl psát do sněhu?) :o) Hm, podle toho dýchání a natahování rukou... trávník zezelená odporem, všechno před tebou mizí... nejsi ty náhodou Starý Smrďa Rum? (Prattchet) Promiň, momentálně mam trapnou náladu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru