Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Traja králi

01. 11. 2004
0
0
2915
Autor
grimer

Známe slová päťsto rokov staré

z úst Nostradama

začínajú byť dnes pravé:

 

"Traja vrazi, ancikristi budú!

Budú ničiť svet,

liať krv rudú."

 

Napoleon, cisár, ľudu škodca,

Hitler, iba jeden vodca.

Je snáď, azda, tretí už?

Za veľkou mlákou žije Bush.


...no trenujem si dejiny...tak asi dejepisar...ak dostudujem...

grimer
03. 11. 2004
Dát tip
no tak sorry. keby si povedal hneď, že dejiny, tak viem, že dejepisár... tak tí majú veľa kamoššov.

....z coho usudzujes...

grimer
02. 11. 2004
Dát tip
...nič proti tebe, así som sa zle vyjadril, ale kvôli tomu tvojmu budúcemu povolaniu...

...preboha ake povolanie si predstavujes...ja predsa nebudem kat...alebo politik...

grimer
02. 11. 2004
Dát tip
...tak teraz si ma dostal...myslel som politik...a co budes?...

...porovnavat napoleona a hitlera s vymletym bushom...vsak ti dvaja sa musia krutit v hrobe jak ventilator...

grimer
01. 11. 2004
Dát tip
dôvod?

...bush je vymlety co sa o napoleonovi a hitlerovi neda povedat... ...bush nema charizmu.... ....bush...nema za sebou velku vacsinu naroda.... ....bush....nevyhral zatial jediny vojnovy konflikt.... ...bush je bábka... ...atd...

grimer
01. 11. 2004
Dát tip
o vymletosti tu nehovorím, toho sa to netíka nema za sebou velku vacsinu naroda? dobra blbost! ma v hrsti celu europu, ak si si nevsimol. bush este nie je zosadeny z trona, pozor! a babka nie je v ziadnom pripade. - nesuhlasim s tebou. ale kolko ludi, tolko nazorov, ja ti ho neberiem. dobre sa s tebou pise. pokec s tebou moze byt zaujimavy a poucny. som rad, ze si sa do mna tak pustil...

...narod myslim ako americanov...skus si porovnat podporu hitlera a busha...co ti vyjde... ...ze ma v hrsti celu eu je... ina vec...i ked si to nemyslim...ale vacsina ludi ho nepdporuje...to je fakt... ...nehovorim o tych par sasoch v politike...aj to skor plati o mensich krajinach...ako sme my... ...vacsina tzv. velkych na neho sere....a chce sa na konfliktu prizivit...ked sa to vyriesi...vid. francuzi...rusi...scasti nemci... ...netvrdim ze bush je zosadeny z trona...len ze je babka v rukach tajnych sluzieb a pod.... ...o osttnom...snad len vdaka...

grimer
01. 11. 2004
Dát tip
vďaka aj ja...

...niet zaco...asi sa len cvicim na svoje buduce povolanie...

grimer
01. 11. 2004
Dát tip
no, tak to ti v ňom prajem pevné nervy a veľa priateľov, lebo asi ich mať nebudeš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru