Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

basnici

16. 10. 2000
1
0
1927
Autor
nemam

pam pam pam

basnici duleziti basnici pisici dulezite basnici cigarety v parku a temne nebe nad mestem nad mestem je temne nebe a na podzim pada smutne listi lide jsou osklivi a nemaji pochopeni v zime pada smutny snih leto je plne lasky v basnich a svet je zly a necisty divky jsou krasne a nedosazitelne v tech basnich dulezitych basnich ktere jsou vsechny stejne
Naja
22. 11. 2000
Dát tip
Jo tak tohle se mi libi. Neb prijde mi to jako tok myslenek ne zrovna optimistickeho razu... . Nejses ty pripad pro psychiatra ??? :=)))

Lampář
31. 10. 2000
Dát tip
:o)))))

hermit
30. 10. 2000
Dát tip
Mě se to dost líbí. P.S. kritici: Nechápal bych to tak osobně. :)

Lampář
30. 10. 2000
Dát tip
Jo ! Jak by řekl klasik ... tlach na tlach :o)

Marigold
30. 10. 2000
Dát tip
Lampář: Není to úplně přesné, ale klasik (pokud myslíš svého otce:)))...) anebo pokud myslíš lépe NAŠEHO Otce říká: "Žvást na žvást, tlach na tlach, trošku sem, trošku tam." konec cintace:))))

Lyryk
22. 10. 2000
Dát tip
Kdepak, věci se ve světe liší a lidé nejvíc ze všeho.. Zjednodušit si svět znamená mít na chvíli pohov v sebevědomí, ale míjet se s pravdou a krásou.. :-)

Mámalibor
17. 10. 2000
Dát tip
Blbost Miroslávek , když si oto koleduješ...

Stínovlas
16. 10. 2000
Dát tip
Tvoje klávesnice neumí diakritiku? Jinak celkem zajímavý postřeh. Ale VŠECHNY básně takové nejsou, i když většina ano.

Miracleion
16. 10. 2000
Dát tip
Té diakritiky je mi taky líto. Jinak - postřeh je to pěkný, ale nelze všechnu poezii takříkajíc házet do jednoho pytle. Mimochodem: druhá sloka mi připadala trochu slabší (ztrácel jsem napětí a kontakt), ale konec je prima.

Velmi pěkné. Jenom mi chybí háčky a čárky. S nimi za tip. Bez nich ne.

Miroslawek
16. 10. 2000
Dát tip
To by mne zajímalo o kterých básnících to je. Moc jich tady nevidím a důležitých už vůbec ne ... safra, že by Seifert?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru