Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Domů

02. 11. 2004
2
0
6190
Autor
Richiee

Hej, bože můj,
nechce se domů,
hej, bože můj.

Na konci ulice
krabice.

Hej, bože můj,
nechce se domů,
hej, bože můj.

Kde lampy nesvítí,
nevoní po kvítí

Hej, bože můj,
nechce se domů,
hej, bože můj.

Kolejní běsnění
to není na snění.

Hej, bože můj,
nechce se domů,
hej, bože můj.

Když štěrcháš klíči
za dvěřmi se křičí

Hej, bože můj,
nechce se domů,
hej, bože můj.

A někdo tam vzdychá
Von jí snad píchá!?

Hej, bože můj,
nechce se domů,
hej, bože můj.

Kdepak ty, ptáku,
hnízdo máš?


Richiee
19. 01. 2005
Dát tip
Tak to si vyřiď s Rédlem, bigoťáku.

Miroslawek
19. 01. 2005
Dát tip
My to máme s Vlastíkem už vyřízený, teď zbýváš ty ;o))))))))))))

Miroslawek
18. 01. 2005
Dát tip
2. přikázání: Nevezmeš jména Božího nadarmo...

Miroslawek
18. 01. 2005
Dát tip
resp. aby nevznikla mýlka "Nezneužiješ jména Hospodina, svého Boha. Hospodin nenechá bez trestu toho, kdo by jeho jména zneužíval." (5 Mojž 5,11)

Sanelma
04. 11. 2004
Dát tip
Ty bláho....To je naprosto mi mluvící z duše. TIPa bez zbytečných keců

johanne
03. 11. 2004
Dát tip
nečetla jsem celou diskuzi... ale jestli se někdo zmiňoval o tom, že je to strašné (jakože určitě ano), připojuji se

Richiee
03. 11. 2004
Dát tip
Tak si ji koukej přečíst, nebo mi přesně napiš, proč je to strašné. Vy z Písmáku jste strašně rychle hotovi. A zdá se, že kolikrát netušíte, co blábolíte.

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Tady se mi, myslím, bude vážně líbit. :o)))

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
:o))))))

ondrech
02. 11. 2004
Dát tip
takhel se chovat k bohovi...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Tý jo. A na špičku nosu si vidíte???

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
Ježiš, to je hrozný!!!!

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
Musela jsem se vrátit... Byl to pokus o humor? Pak teda chabej. Hlubší kritika u tohohle díla není zcela možná... prostě to vymaž! (rada nad zlato, věř mi)

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Drahá, schválně jsem se začetl do tvých děl. To, že tvoje pozlátko a rádoby opravdovost je zde oblíbena, zcela jasně svědčí o kvalitách nejen tvých. Nebyl to pokus o vtip, a ty, jak vidím, nemáš a nikdy nebudeš mít ponětí o tom, co to vlastně je. Co zkusit někdy přemýšlet?

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
no comment, s omezencema se nebavim...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Vespa: Děvče milé, právě jsi projevila svůj naturel. Gratuluji.:)

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
jestli na mě zkusíš ještě nějakýho debilního smajla... a gratuluj sám sobě O.K.? Máš první tip za sračku, to se tak často nestává...

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
vespa: ehm...menzes?

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
unseen: ehm...mozek?

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
vespa: děkuji, již jeden mám :o)

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
o tom by se evidentně dalo polemizovat...

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
přistupmež tedy k polemice - dle čeho vaše vysokoblahorodí usuzuje, že mé bezvýznamné maličkosti chybí ona třaslavá změť neuronů?

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
dejme tomu, že oním podnětem k pochybnosti, zda jste majitelem onoho podivuhodného kusu sraček, bylo vaše prvé zapojení se do konverzace mezi mnou a zde velectěným mazalem... napsala jsem "konverzace" ? Omlouvám se, měla jsem napsat: zapojení se do vzájemného urážení...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
To vespa: Myslím, že bych tě mohl udat za napadení správcům. Četl jsem si náhodou pravdidla a chováš se neeticky. :o)))) Dokonce velmi neeticky. To mě baví. Myslím, ýže moje poezie konečně našla smysl. :o))) Rozhodně vyvolává estetický zážitek. To je přeci úžasné!:) To doopravdy potřebujete tuny sentimentu, aby se vám to líbilo? Vespičko, VesPičko... Trochu grácie, milostivá...:)

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
ó nikolivěk, nejvespovatější. mé vkročení, ba co dím vkročení, přímo nezdvořilý vskok do vaší diskuze toť důsledek právě používání mozku a aplikování empirických poznatků. po shlédnutí vašich nevrlých reakcí a jejich porovnání s modelem chování u žen, které mám tu čest znát natolik, abych věděl, kdy se u nich přihlásila matka příroda s neodbytnou periodou, došel jsem k onomu závěru, který jsem, možná ne sdostatek kultivovaně, publikoval. bať.

Finskej
02. 11. 2004
Dát tip
Richiee: mno, ta nejlepší báseň, kterous kdy napsal, starý brachu, to není, což víme oba, ale na druhou stranu je to celkem vtipné a bez příčiny popuzené "zastánce vážného umění" nemusíš brát vážně. celkem se ztotožňuji s anonymem69 v tom slova smyslu, že menší počet opakování refrénu by neškodil - ve čtené formě. dokážu si ale představit, jak tu báseň recitují/až předzpěvují dva lidé, jeden se správnou intonací opakuje redlův refrének, druhý vážně pronáší vložená moudra a úvahy a mělo by to celkem švih :-) nevyzkoušíme to?

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
Richiee: až mi budeš něco chtít sdělit, propříště nezapomínej na avíza, nebudu po tvejch dílech lítat jak idiot a zjíšťovat, zda jsi se uráčil odepsat. Nepotřebuju sentiment, naopak jsem z těch co ho převážně odsuzují, ale tenhle tvůj pavýtvor, sorry, ale to je i na mě trochu moc. BTW: já se chovám neeticky vždycky a zatim mi to prochází, takže klidně mě udej... aspoň se pobavim.. A pokud se nezmůžeš na nic jiného, než na komolení mého nicku, pak jsi nejspíš ještě větší chudák, než jsem si myslela.

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
unseen: nejvzdělanější z nejvzdělanějších, tvoje závěry jsou jistě pozoruhodné, ale doporučila bych je probrat s nějakou ženou, jistě by ti prozradila mnohé netušené. Matka příroda je mocná čarodějka...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Tak je to ovšem i zamýšlené, drahej Finskej.:)

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
na tvoje bláboly koukám průběžně tu a tam, jak to vyjde, cirka jednou za někdy .o))) a tahle poslední je vážně docela lahůdka...snoubí se v ní lehce cynický náhled s hymnickým opakováním silného refrénu, slovanská melodika s globálním znechucením a všeobecně z ní odkapává pohrdání stavem věcí a tudíž chápu, že k finovi promlouvá jazykem líbivým...a není v ní ani špetka sentimentu a vůbec...

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
vespa: buď je na mne vaše sdělení příliš komplikované, nebo se dostáváme do kozovozové situace....

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
unseen: myslím, že toho necháme... nebo spíš necham tebe, Fina a mr Mazala hrát si ve svém růžovém doupátku... užijte si to

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Nene. My máme krabice. Tam, na konci ulice. Velice růžové.:o)))

Finskej
02. 11. 2004
Dát tip
Vespa: když už máš tu drzost si mě brát do huby (mně nepochopitelnou), dokázalas bys říct PROČ je to tak špatné? ne "jak" a "kam máme jít", ale "proč"? bez "proč" je zbytek totiž pouhým kecáním okořeněným žlučí.

Finskej
02. 11. 2004
Dát tip
hm a teď se musím zamyslet, odkud nás zhrzená princezna noci, Vespa, vlastně zná :-)

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
Hej, bože můj, nechce se domů, hej, bože můj. ... je tam víckrát než se dá vydejchat... už samotné tohleto cosi zkazilo celý dílo Kde lampy nesvítí, nevoní po kvítí ... tohle jako by psal někdo úplně jinej, někdo kdo se vyžívá v klišé Kolejní běsnění to není na snění. a Když štěrcháš klíči za dvěřmi se křičí ... marně hledanej rým mno, ten zbytek jakž takž dává smysl... a docela se mi to líbí, nejlepší z toho celýho je: A někdo tam vzdychá Von jí snad píchá!? Hej, bože můj, nechce se domů, hej, bože můj. Kdepak ty, ptáku, hnízdo máš?

Natasha_
02. 11. 2004
Dát tip
Nu, hned při vstupu na Písmáka se stát diskutovaným, to je rozhodně počin :-)

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
Sem si řikala, že jste nějak podezřele při sobě, pánové...

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
tash: i ty brutko se svým troškem do mlýnice? :o))))

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
A nemohlo by to třeba bý tím, že neznáš onu píseň Vlasty Rédla, kde se právě toto zpívá? A nemohlo by to být tím, že jsem zcela záměrně použil klišé, díky bohu, žes ho poznala na první (doufám) pohled??? :o))) A není tam ještě jedna rovina skrytá pod vším tím nánosem? Pokud není, tak neumím psát.:))))))

Finskej
02. 11. 2004
Dát tip
tash: krásná jako vždy, mylady, a proto vás jako vždy rád vidím :-) je mi vespy až skoro líto - narazit na klub starejch plácačů po ramenou :-)

Natasha_
02. 11. 2004
Dát tip
Byla jsem výslovně požádána :) A jinak si myslím, že písmácké anonymní prostředí má svoje výhody - člověk bez štítu a bez reputace musí znovu dokazovat, že zaujme velice těkavé čtenáře... Zkusila bych to výhledově i zcela navážno, Richiee :)

Vespa
02. 11. 2004
Dát tip
mno, docílili jste toho, že se cejtim jak blbec, ale aspoň se u toho směju vlastní debilitě... Rédla téměř neznam. S tim klišé... takhle se dá vysvětlit absolutně všechno... To by se kritiky vůbec nemusely psát. Jinou rovinu tam nevidim, ale možná je to tim, že nevim co jsi zač, Mr Mazale.

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Nuž. A takové to tedy bylo.:))))

unseen
02. 11. 2004
Dát tip
finskej: pokud se jedná o klub plácačů po ramenou, tak co tady děláš ty, "odporný-rýpale-do-všeho-co-se-hýbe-včetně-sebe-sama"? .o))))

Finskej
02. 11. 2004
Dát tip
unseen: přece to, co umím nejlépe :-)

j_i_r_i_k
02. 11. 2004
Dát tip
Teda takhle vykrádat Redla, kdybys k tomu přidal aspoň něco srovnatelného... I když proč, tady se snese všechno...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Ano, jak sis mohl přečíst, ta Rédlova část je označena jako nejhorší. A u nás, v 21. století, se tomu říká postmodernismus a ne vykrádání!:) Koukni se na M. Davida! Ten postmodernuje už i sám sebe!:)

j_i_r_i_k
02. 11. 2004
Dát tip
OK, mně na názvosloví nesejde, odteď klidně budu místo vykrádat řikat postmodernovat, vždyť (a teď postmodernuju Shakespeara) co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně... A esli je ta Redlova část nejhorší (jako že k této části mám silný citový vztah a celá píseň je prostě dobrá), tak sis ji měl nechat pro sebe... Ale uznávám, že dílko Na konci ulice krabice. Kde lampy nesvítí, nevoní po kvítí Kolejní běsnění to není na snění. Když štěrcháš klíči za dvěřmi se křičí A někdo tam vzdychá Von jí snad píchá!? Kdepak ty, ptáku, hnízdo máš? nemůžu nikoho nutit zveřejňovat...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
A to je právě ta potíž. To by se ztratil ten kontrast, jenž bývá v literatuře natolik důležitým prvkem. Já mám Rédla taky rád. A právě proto jsem to použil. A právě proto jsem napsal pak to, co jsem napsal.

j_i_r_i_k
02. 11. 2004
Dát tip
Máš-li na mysl kontrast v kvalitě mezi Tebou a Redlem (či snad Redlem a Tebou), pak budiž, ovšem jinak... Ale co už, napsals, publikovals, jsi čten a zítra zase vyjde slunce...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Nejde o kontrast mezi mnou a Rédlem, ale mezi dvěma náladami. Mezi dvěma principy.

j_i_r_i_k
02. 11. 2004
Dát tip
Jak myslíš, sice už asi chápu záměr, ale mě to prostě nevzalo a navíc si postmodernul Redla :)... A navíc to má být Ej bože můj :)...

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
Jsem rád, že už to chápeš.:) A nechtěl jsem ho postmodernout až tak moc, jsem sám z Moravy.:)

Richiee
02. 11. 2004
Dát tip
A přesto jsi to musel říct. Bravo.:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru