Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc Sirén

16. 10. 2000
1
0
1134

Pojď a dotkni se mých rtů. Povím Ti, jaké je přijmout lásku z konečků prstů Tvých. Líbat je budu s kuropěním, za noci chránit v dlani své. Naslouchej zpěvu dětí v zahradách Babylonských. V hloubce Tvých očí vidím touhu se otevřít. Přesto snažíš se utéct citům svým, pak bloudíš mezi zrcadly. Do nitra domů, s náboji z perel, pronikám. Hledám Tě, dávno víš, že jsi má. Otevřeme stavidla hrázím, půjdeme hledat svatý Grál. Kostel s vášní se otvírá, bouřím, vzývám Tvou lásku. S ránem zanikám.
nebraska
24. 07. 2001
Dát tip
Vid drakkan :) klasicka pekna poezie...

Naja
18. 10. 2000
Dát tip
Pohladil si moji rozpraskanou dusi se stinem meho ja TA co bloudi mezi zrcadly rozbitymi P.S.: Nejses ty nahodou nesmrtelnej romantik ??? :=) Ale ted vazne. Uplne vazne. Jak muzes s ranem zabikat, kdyz ses nesmrtelnej? :=)

Drakkan
17. 10. 2000
Dát tip
klasická pěkná poezie jak ji mám rád. Znamenají něco ty zvýrazněná písmena na začátku ?

Ne. Pouze vizuální funkce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru