Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mág nepodpořil myšlenku boží víry...

03. 11. 2004
0
0
1628
Autor
blatotlacka

Část cyklu Z deníku… MALÝ CHLAPEC

"A ty už jsi někdy slyšel... o ráji?"

Zamračil se na mne svýma smaragdově zelenýma očima, přičemž  jeho huňatý vous působil strašidelně, vůbec ne jako vous pohádkového dědečka.

 

"Slyšel, prosím." Povídám mu, "Chtějí tam skoro všichni Zemští tvorové."

 

"Aha." On zas na mne. "A ty bys tam také chtěl?"

 

Měl hezký, takový mystický klobouk.

"Já nevím..." Přemýšlím. "Možná by to bylo hezké."

 

"Ale prosímtě!" Zamračí se s nevídanou nevlídností. "Jak by to asi vypadalo! Ráj je pro každého jiný... A my dva přeci milujeme klid a útulnost."

 

"No právě!" Bráním se slabounce.

 

"Co, no právě?" Nechápe. "Jestli chce do ráje tolik tvorů, pak tam musí být přebytek místa -a to rozhodně útulné není- a jistojistě už je tam narváno k prasknutí. To bude hluku jako v Hučícím hvozdu, maličký."

 

"To je možné." Zesmutním. "Asi budu chtít raději... Já nevím, pane kouzelník, máme my vůbec kam jít?"


malej_meuh
04. 11. 2004
Dát tip
Ale proč? Pohádku o ráji poslouchá lidstvo už celé věky, teď do toho rvát logiku, no... ale celkově to vyznělo pěkně.

ondrech
02. 11. 2004
Dát tip
Rozhodně to zajímavé je, ale myslím, že jsi se trochu felila s kategorií...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru