Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horoskopy pre každého

03. 11. 2004
7
0
3095
Autor
bohus

Univerzálne psychologické kydy, bez ktorých sa vo svete určite stratíte. Čítajte pozorne, môže to pozitívne ohroziť váš život!!!

HOROSKOPY PRE KAŽDÉHO, NA KAŽDÝ DEŇ, AKTUÁLNE PO CELÝ ROK :

Znamenie HLUPÁK – Dnes sa stane čosi neočakávané: Podarí sa vám pochopiť, prečo sa ľudia vo vašej prítomnosti stále smejú. Ale nič to... Skúste sa tešiť z malých vecí.

Znamenie CHYTRÁK – Máte pocit, že Vás obklopujú samí hlupáci? Nemýlite sa. Len nezabúdajte, že človek okolo seba nemôže vidieť nič iné, ako vidí vo svojom vnútri. A nepokúšajte sa spochybňovať túto parafrázu!

Znamenie UBLÍŽENCI – Máte pocit, že ste piate koleso na voze. Máte pravdu. Ste rezervou, s ktorou už nik nepočíta. Ale sami ste si na vine. Vždy ohľaduplní a taktní. Ale kto si to už dnes cení? Zabudnite na zlaté pravidlo a začnite ľuďom oplácať ich arogantnosť, drzosť, necitlivosť. Nenechate so sebou zametať!

Znamenie BABRÁK – Nemusíte byť taký aktívni. Ľudia majú radšej tichých bláznov, ako tých hyperaktívnych. Skúste si na chvíľu oddýchnuť. A pouvažujte pritom o radikálnej zmene zamestnania. Prekonajte strach a zvíťazte sám nad sebou.

Znamenie ŠĽAPKA – Nie každý, kto sa na Vás usmieva, to s vami myslí dobre. Nie každý, kto zaplatí je priateľ. Ste naivná, alebo vás to baví? Môžeme so o tom porozprávať medzi štyrmi stehnami.

Znamenie PANNA – Asketický život vám zrejme spôsobuje uspokojenie. Možno ste si naň už tak zvykli, že by ste si ani nedokázali užívať, že sa nedokážete odviazať, tešiť sa s bežných radostí; nieto ešte z poriadneho žúru. Proti vkusu žiaden dišputát, vravel Gusto. Ale aspoň nevnucujte svoje názory iným.

Znamenie VÁHAVÝ – Máte pravdu, nič už nie je isté; nič už nie je také ako bolo predtým. Ani minulosť už nie je tým, čím bývala. Keď vás prestane baviť vaša nerozhodnosť, urobte si malý výlet do prírody alebo na cintorín. Užite si trochu romantiky!

Znamenie ŠAMPIÓN – Myslíte si o sebe, že sa vo všetkom vyznáte, len preto, že ste videli pár dokumentárnych filmov – a aj to už bolo veľmi dávno? Myslíte, že vaše okolie zaujímajú vače trápne reči? Skúste sa raz nahrať na kazetu a počúvať, čo to tárate!
Samozrejme, že Vám to nepomôže, ale za pokus to stálo.

Znamenie SMELEC – Vaše sebavedomie Vám okolie trochu závidí. Ľudia Vás majú v celku radi, hlavne, keď prejavíte zmysel pre humor. Ale nezabúdajte, že sú veci medzi nebom a zemou, medzi mužom a ženou – a tie vás môžu prekvapiť.

Znamenie POZOROVATEĽ – Vo vašom prípade platí, že kto nič nerobí, nič nepokazí. Skúste však využiť vašu slabosť na výhodu, skúste upliesť s hovna bič, skúste urobiť z núdze cnosť. A skúste už raz v živote dačo urobiť. A poriadne. A do konca.

Znamenie VODKÁR – So životným prostredím je to zlé. Ani voda už nie je tým, čím bývala. Ani destilovaná nechutí ktovieako. Ale destiláty, to je iná káva!

Znamenie SVINE – raz doplatíte na všetko svinstvo, čo ste napáchali. Či už veríte, že jestvuje dajaký osud, karma, Jahve, peklo, či Murphyho zákony, Univerzum vám nezabudne vaše sebectvo a chamtivosť. A váš organizmus tiež.


jaj! super!

vesuvanka
03. 11. 2004
Dát tip
Pěkné, vtipné a má to něco do sebe... TIP

:) spousta lidí by potřebovala takhle poradit.. ale ještě předtím by se museli roz(s)třídit.. mnohdy se jeví jako charakter a nakonec se z toho vyklube taková SVINĚ.. :)*

papouch
03. 11. 2004
Dát tip
pěknej nápad .)

sammara
03. 11. 2004
Dát tip
vtipné a neotřelé

maia
02. 11. 2004
Dát tip
Uz som citala na stranke... :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru