Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na hřbitově se svítí

17. 10. 2000
3
0
1453
Autor
Al Bynda

Pár víceméně úletových básniček, již dříve publikovaných někde jinde, vhozených sem jen tak z čirého nerozumu ;-)

U nás Pod keřem na stráni už pár let válí se lebka. Loni nás prvně navštívil děd, lek se jí a klepla ho pepka. Teď tam ty lebky leží dvě. Veselá budoucnost Má úsměv od ucha k uchu jenže ty uši nemají boltce, a nevnímají zvuk. Z očí se šíří leda stíny a zašlé zuby tiše říkají mi: I tobě jednou všechno bude fuk. Setkání Na prohlídce v kostnici tiše šoupu nohama a sleduji naše předky. Sedlali vraníky, bělouše či hnědky, teď tu však jen leží a v někdejších zadcích mají uložené lebky. Malá holka zdržela se vzadu, teď běží k nám a hlasitě se ptá: Mami, co je to zač? To byli lidé, lásko má...
soňa
22. 02. 2002
Dát tip
ty dvě první super

Krel
22. 02. 2002
Dát tip
Setkání je asi nevážněji zaměřeno, nevím proč, ale oslovilo mne nejvíc.. Budoucnost je dobrá hovadinka v tom pozitivním slova smyslu a U Nás je chláma...

zkumavinka
04. 11. 2000
Dát tip
heheh... ;-)

Sarken
24. 10. 2000
Dát tip
za tu Budoucnost v nás máš Tip

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
na každé bych našel chybky... první mi přijde nejlepší

Vcela
18. 10. 2000
Dát tip
Zvláště U nás je goood!

pauper
17. 10. 2000
Dát tip
takove lebkoidni basnicky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru