Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaro - podzim 1999

17. 10. 2000
2
0
1641
Autor
pauper

3. 5. 1999 Pod rozkvetlým stromem Čeká tě smutek Aby sevřel tvoje srdce do Ledových pařátů, drápatých & Jen okvětní plátky zasypou tvou rakev Položenou do neskutečně hebké & zelené trávy Čeká tě polibek smrti Kosí balada nad tvým tělem Připomene poslední touhy – nedosažené Myšlenky – nevyslovené Tlející jak loňské listí 7. 5. 1999 Kvetly stromy & Já viděl, jak z města stoupá dým K nebesům – kouzlil obrazce V jejichž stínu jsem byl malý Jak list, který sotva Vypučený padal k zemi Damnov 10. 7. 1999 Temnou nocí – jen blesky ozařovaly Cestu, kterou jsem šel Obloha hřměla & ve mně Bylo posvátné ticho Touha? Vzpomínka ….. Svist ševelícího listí silným větrem Slábnoucí kroky Beztvaré mraky se válely pod nebem & Měsíc ještě nevyšel 10. - 21. 9. 1999 Ospalým zamlženým ránem - tak smutným Probleskují první paprsky slunce, Že i tulák přemýšlí o návratu A každý je opojen vůní podzimu Vzpomene si na místa, ze kterých odešel Tolik tíživé vzpomínky Tak smutné ráno Za slzu se stydět nemusíš 21. 9. 1999 Tak teplá noc - poslední v tomto roce & Po ní přišel déšť Stařenka v pantoflích jde namáhavě ulicí Spadané listy se před ní rozestupují Usmívá se - tak podivně Že pršet přestalo…
Print
18. 10. 2000
Dát tip
Paupere, ty víš, jak moc tě rád čtu a určitě víš i proč! Je mi tu dobře!:-) *!

Miroslawek
18. 10. 2000
Dát tip
Pořád znovu a znovu s překvapením zjišťuji, jak umíš krásně malovat. TIP. Divím se, že máš tak malou čtenost.

pauper
18. 10. 2000
Dát tip
To bude asi tim, ze jsem dysgrafik :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru