Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdybych měl ještě jednou žít...

07. 11. 2004
36
27
10320
Autor
Vaud

Kdybych měl ještě jednou žít, chtěl bych teenagerem být! Protože teenager ten se má.! Kolik jen časopisů si na něj brousí zuby. Kdekdo má dobrou radu, jak bez škobrtnutí přežít larvální stádium lidského jedince. Všechna ta doporučení přicházejí v době, kdy puboš nemá nejmenší chuť si nechat od někoho radit a cokoliv řešit.

Já jsem se podle časopisů v tomto období příliš neřídil. Jednak se chlapcům moc neradí a pak podle návodů z ABC se dá sestavit prima dvojplošník, ale podprsenku jednou rukou se tady rozepínat nenaučíte. Nikdy jsem nebyl úplně IN, ale na druhou stranu jsem byl málo OUT. Spíš takovej mimoň. Možná se mi to povede dohnat teď.

Když nahlédnu do časopisů jako je Chvilka pro tebe (původně jsem si myslel, že je to něco o autoerotice) nebo Bravo girl (čte 10% chlapců), tak se dozvídám, jak hanebně je zanedbávána milostná předehra. Katastrofa! Nicméně časopis pro teenagery si ví rady! „Pokryjte tělo své vyvolené želatinovými medvídky a pomalu je od kotníků směrem nahoru jezte!“ „Dívka bude hořet vzrušením.“ Tak nevím… Samice mého věku se dožívají i 120 kil živé váhy. Prý posypat medvídky! Při pomyšlení, že pojídám dvě balení XXL gumových medvídků z Makra a ještě u toho zamilovaně konverzuji a pak skočím (doplazím se) na TO… Nejspíš bych odpadl už někde pod kolenem s příznaky předávkování želatinou. Tudy přátelé cesta nevede!

Poměrně velká část těchto časopisů je věnována hudbě. Dočítám se zde, že dívky na své pěvecké idoly házejí při koncertech kromě plyšáků i kalhotky! Škoda, že tak špatně zpívám! Vždycky jsem si říkal, jak se asi musí děsit interpreti dechovky, aby se tento nešvar nerozmohl třeba v pořadu Na Vlachovce. Zasažení rozměrnějšími bombarďáky by pak nutně muselo vést k ukončení koncertu a delší pracovní neschopnosti. Možná se pak při zpěvu začnou víc hýbat. To aby byli pro letící spodní prádlo nějaké fanynky nesnadnějším cílem. A třeba – lepší varianta – to povede k úplnému vyhlazení interpretů dechovky. Beru si v trafice několik dívčích časopisů a rozvezu je po místních domovech důchodců. Třeba se některá z děvčat-důchodkyň trefí!


27 názorů

Vaud
10. 11. 2009
Dát tip
ted si zapnu internet a pulku "celebrit" vubec neznam a mozna ani znat nechci :-)

Vaud
22. 04. 2009
Dát tip
medvídci - jsem taky medvěd po všech stránkách!

Milly
22. 04. 2009
Dát tip
A co bys řek na tohle? .-)

Diana
23. 03. 2009
Dát tip
Šmarjá! Nechtěla bych být nikdy teenagerem! Určitě si myslíš, že jsem jím být musela - ale to by ses splet! Mí rodičové žádné výmysly typu idispozice, deprese, puberta a spol. neuznávali a hlavně netrpěli. Ještě tak tolerovali zlomenou nohu nebo vysokou horečku - ale tím veškerá jejich benevolence končila. Kupodivu to docela fungovalo :-)*****

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
Zdroj obrázky

Vaud
15. 03. 2009
Dát tip
jsem velmi potěšen!!! díky!!!

Augustus
14. 03. 2009
Dát tip
Na rovinu: Právě se o mne pokouší nějaké nachlazení a je zrovna v rozjezdu. Tedy troubím jako cirkusáckej slon a je mi blbě jako malému psovi. Přesto mne tento Tvůj fejeton nemálo pobavil a zvedl mi náladu. Nevím, zda sis toho všiml, ale snažím se Tvou zdejší tvorbou prokousávat systematicky. Odzadu. A tenhle mne po řadě na Tebe slabších ale ve výsledku přesto nadprůněrných fejetónů znovu dostal. Připomněl mi ten pocit, který jsem zakoušel, když jsem se s Tvými dílky seznamoval. A poprvé obdivoval prostotu a eleganci Tvého stylu. Takže dávám jeden velký TIP s příchutí nostalgie a již se přestanu vykecávat!

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
koukal jsem, ze mam dohromady neco kolem 4000 tipu, tak to snad staci :-))

už jsem dal.. ale založím pár alternicků a dám další jestli to pomůže ;-)

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
jestli jsi to cetl, tak jsi mi dal tip :-)) a to se Ti objevi nahore - toto dilo dostalo jiz Vas tip nebo tak neco :-)) takze mi dej tip, aby ses nemusel znovu namahat se ctenim :-))

tvoje články mají jen jednu chybu - tady dole je strašně moc komentářů. Jsem si jistý že jsem tohle už četl, ale nevím jestli jsem to patřičně okomentoval a tak teď řeším dilema... Možná by nebylo špatné kdyby se na písmáku zobrazovaly články které již dotyčný přečetl jinou barvou... a ty které okomentoval další....

Vaud
14. 12. 2008
Dát tip
:-))) Můj šéf zpívá v jedné punkrockové kapele a když měl narozeniny, tak jsem mu nakoupil asi desatery bombarďáky a rozdal jsem to dívkám a pak to ve finále po něm házely přidával s kalhotkama na hlavě a basák je měl zas ála superman :-)

Neodolal jsem a dal jsem si tento fejeton ještě jednou. V souvislosti s házením kalhotek po hudebnících, mám hezkou historku. Jednou na mě opravdu při koncertu přiletěly červená, snad i značková tanga. Byl to samozřejmě fór, ale zatvářil jsem se lascivně do publika a velmi hrdě pak na kolegu spoluhráče. Ten jenom suše poznamenal: "Co se divíš. Dneska taky hraješ jak píča!"

Vaud
26. 11. 2008
Dát tip
Top less Divku chci!!!! Medvidky zas tolik ne :-)))

Vaud
19. 11. 2008
Dát tip
Nahlizeno z pohledu dnesni marketingove kultury - kuraci jsou proaktivni jedinci, kteri berou osud do svych rukou. Zatimco my ostatni doufame, ze smrt bude dilem nejakeho prisne randomizovaneho skutku, kuraci si predem vybrali jednu z asi 4 nemoci - rakovinu plic, CHOPN, ICHS nebo ictus, na ktere hodlaji zemrit. Tato aktivni predestinace pak usnadnuje nam lekarum dignosticke rozpaky. Neboj - delsi psani by me samotneho vycerpalo...

Chystám se na ně. Doufám jen, že nejsou příliš dlouhé. Jsem totiž aktivním i pasivním kuřákem a co jsem tak zaslechl o koncích těchto, nečtu už romány na pokračování a nesleduji seriály.

Vaud
19. 11. 2008
Dát tip
Kvetoni - jestli budes chtit, tak Ti neskromne doporucim nektere sve smichutvorne dilko - uz jsem jich vetsinu schoval do sbirek :-)

Úžasné. Začínám uvažovat o zakoupení stěrače na monitor. A ti medvídci... Tyhlety dívčí časopisy fungují na stejném principu jako Microsoft Hot-Line. Dostane se vám v nich mnoha báječných rad, které jsou v praxi úplně k ničemu. Ale ti medvídci...

skvělý jako vždy.. jen mi to tentokrát přijde, že konec je maličko slabší...ale pořád je to na několik tipů ... :-)

Marcela.K.
17. 07. 2007
Dát tip
...máš pravdu... pár jich znám i živejch...co si jen nehoněj triko a jsou i lidi a je s nima legrace...nakonec...ségra je taky doktorka...i když ne tak vtipná, jako já ...dělá v Praze...doufám, že ji neznáš ;-)))

Vaud
17. 07. 2007
Dát tip
díky ;-) doktoři jsou vtipní - třeba Hawkey Pierce z MASH ;-)

Marcela.K.
16. 07. 2007
Dát tip
:-))) já už tě kdysi četla...a koukám, že mi nezbude, než tě vrazit do oblíbenců... nebo při své skleroze... fakt mě bavíš...seš vůbec ten doktor...takovej vtipnej?! :-)))*

Yeziiinka
22. 01. 2006
Dát tip
:))***

Toxman
10. 06. 2005
Dát tip
:)*

basnikalex
07. 06. 2005
Dát tip
to mě nenapadlo, po něm bych hodila možná tak cihlu nebo líp kovadlinu

Vaud
07. 06. 2005
Dát tip
máš mé sympatie ;-)

basnikalex
06. 06. 2005
Dát tip
já bych po tobě hodila gumové medvídky TIP

Vaud
06. 06. 2005
Dát tip
vidíš a psal jsem to ještě předtím, než jim dělal reklamu prvňokolosuperstárovský Julián

mishka
08. 05. 2005
Dát tip
opět se směju na celé kolo, což je, vzhledem k tomu, že jsem v práci, silně nežádoucí. ale co, aspoň mně neotravujou pacienti :-) *t (jako vždy)

Vaud
08. 05. 2005
Dát tip
ty jsi taky léčitelka? Díky za návštěvu!

Markel
12. 12. 2004
Dát tip
Představy živé jsi ve mně probudil a pobavilo velice - T

Shellinka
10. 12. 2004
Dát tip
*!

JazROY37
08. 12. 2004
Dát tip
Nemusíš si předplácet... :-), nám stačilo, že si časák koupily holky a prokoloval celou třídou, zlatá základka! :-) Jinak jsem se opravdu pobavil, gumové medvídky mám rád a "samice nejen mého věku" nemusejí mít 120 kilo... Prostě Tip

Zbyhoň
05. 12. 2004
Dát tip
Přepěkné, pane :o) Časopisy jsou věčné téma, taky si rád počtu :o) Tip

Yossarian
30. 11. 2004
Dát tip
jsou i slečny co se nedožívají ani 60 (kilo) tip pobavilo

j_i_r_i_k
26. 11. 2004
Dát tip
:))) Ty medvídku... To určitě nebylo myšleno "zasypte partnerku medvídky a pak ji v tom hledejte a pospěšte si, než se vám udusí"... Ono těch medvídků stačí docela málo, podle chuti :)... Ale sepsáno je to opět mistrně a prosmál jsem se ke zdárnému konci...

John_Ceder
12. 11. 2004
Dát tip
Samice mého věku se dožívají i 120 kil živé váhy. jo!

sammara
11. 11. 2004
Dát tip
Ať žijí konzumenti želatinových medvídků:)

Bez mučení a nátlaku se přiznávám, že jsem kdysi mladší sestře Bravo girl kradl a četl ho. Mylně jsem se domníval, že tak pochopím dívčí nitro, nicméně se tak nikdy nestalo. Ale ani mě to neodradilo, abych si prolistoval každé další číslo... Tip

Vaud
09. 11. 2004
Dát tip
RMM - to chápu :-)) Taky mám mladší sestru a taky jsem nic nepochopil. Asi jsem to studoval málo podrobně!

sicco
09. 11. 2004
Dát tip
to se dělá, dělat si srandu z korpulentních dam

Delahaye
08. 11. 2004
Dát tip
Chvilka pro Tebe .... :-)))) Tip.

Lotoska
08. 11. 2004
Dát tip
úžasný.... a medvídky žvejkám ráda,ale v téhle podobě bych je fakt sdílet nechtěla, už protože bych byla na tom opačném konci, né té co přežvykuje, ale je přežvykována....to si nechte zajít chuť pánové...chce to jinou inspiraci:-) jednoznačně *

hmm...úsměvné...:-)

vesuvanka
07. 11. 2004
Dát tip
To se mají interpreti dechovky na co těšit.... a přes želatinové medvídky cesta nevede... rozesmála jsem se jako vždy... TIP

a2a2a
07. 11. 2004
Dát tip
zase jeden z bezvadných, znovu dám tip, protože umíš rozesmát a jak už jsem napsal v předešlýc kritikách, technicky to zvládáš skvěle. Nechtěl bych zde nikomu ublížit, když , tak ať mně někdo upozorní na jiného autora, ale v humorných prózách alespoň za několik měsíců zpátky jsem zde lepšího autora nečetl. Někdy se to povede o něco méně, častěji však to nemá chybu.

a2a2a
07. 11. 2004
Dát tip
Jo a na dechovku mi nesahej. Nebo dám znárodnit soukromé ordinace a nemocnice a doktory. Ale až za šest roků. teď socani dostali na prdel.

Vaud
07. 11. 2004
Dát tip
Děkuji vám za milá slova! A omlouvám se výrobcům gumových medvídků a interpretům dechovky. Autor fejetonu neodpovídá za případná zranění spodním prádlem.

Dero
07. 11. 2004
Dát tip
10% ... ? Musím Tě ujistit, že to číslo je mnohem, mnohem vyšší. :o)) Povedené. *

Nicollette
07. 11. 2004
Dát tip
no ty medvídci sou fakt nejlepší :))) akurát sem teda asi nenarazila na pořádnýho chlapa... vlastně sem nenarazila na žádnýho... no to je fuk .... tip :)

idle
07. 11. 2004
Dát tip
:)

Vaud
07. 11. 2004
Dát tip
Dero - nechceš nám něco naznačit milá předplatitelko? :-)) Nicollette - dík, pošlu medvídky!! :-)) Idle :-))

Nicollette
07. 11. 2004
Dát tip
:-))))))) Vaud: pošli radši toho chlapa .-))

makros
07. 11. 2004
Dát tip
...obzvláště nebezpečné mohou být bombárďáky s pamperskou...T*

Natasha_
07. 11. 2004
Dát tip
Mám ráda fejetony a štiplavý chlapský humor :-)

Craerassy
07. 11. 2004
Dát tip
medvídci...:-))))))))))) tip a avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru