Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I tohle se stalo v Olomouci ;-)

18. 10. 2000
0
0
2762
Autor
Vio

Tato "báseň" je dílem kolektivu autorů, kteří byli na Olomouckém srazíku. Bohužel už nevím, kdo všechno se podílel, tak radši nebudu jmenovat nikoho. P.S. Kresbou doplnila střízlivá Víla ;-)

Víla je dnes protiva Drží se pryč od piva Napájí se černým čajem My tu zatím pivo sajem Marossi, Marossi tahá se za vousi Už jsem tady, už jsem tu Popíjím si v Tibetu JiKo přijel z dálné Prahy Od vchodu řve: Já jsem tady Czlovek, ten je z Olomouce Marossi též z Olomouce Sarken už je v Tibetu A Falka též v Tibetu Tohle psal náš Azalin Jmenuje se Azalin Sedím si tu s Čučorádem Jde to ze mě předem, zadem Azalin se těžce chlubí Leze mu to jenom z... úst(?) Tynyk přijel z Ostravy A Vio zase z Ostravy Víla mluví zase nic Bydlí totiž u hranic (Merle - škrtnuto) Falka přijel z jihu Čech Je to totiž Jihočech Ňáký parchant chlastá tu Jenom samé mlíko Mám ten pocit, že je tu "Pražák" jménem JiKo :-)))
JiKo
26. 11. 2000
Dát tip
Bože tak jo přiznávám se sem taky autor kousku ... dýjadýjadáá :-)

Silly
31. 10. 2000
Dát tip
Vílko: ZAPOČTENO! :-))

Silly
30. 10. 2000
Dát tip
júúúúúúúúáááááááááááééééééééééééé můžu to tipnout, když nejsem spolupachatel? :-)) /leč ovlivněný svědek.../

Vio
25. 10. 2000
Dát tip
PS: no... jo, no... ;-)))

PS
24. 10. 2000
Dát tip
:o))) OSTUDY! :o))) (ostatně jako každý sraz, což? :o)

fox
22. 10. 2000
Dát tip
(:o)-----(:o)

Amalka
19. 10. 2000
Dát tip
Ta kresba vypada o mnohem lip v tom pocitaci nez normalne, clovece...

Vio
19. 10. 2000
Dát tip
UUUfff a kdo je Amálka, že viděla orižinál???

Vio
19. 10. 2000
Dát tip
Aha... no jo... Vio mysli... Amálka... Víla... Víla Amálka ;-))) Orižinál je uložen v mém depozitáři a až budeš slavná, tak já budu bohatý ;-)))

Miroslawek
18. 10. 2000
Dát tip
Hehé ;o)))

Laďa
18. 10. 2000
Dát tip
No to je styl. :-))))))) Baví mě to.

Bambulka
18. 10. 2000
Dát tip
jóó, děláte čest Písmáctvu!:o)))))

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
tentokrát jsem se nenechal zlákat ke spoluvině... počkejte až uvidíte fotku CZlověka mlíkopijce :-)))

Víla
18. 10. 2000
Dát tip
No jo...;)

CZlovek
18. 10. 2000
Dát tip
merle: no nazdar! Tak nějak jsem doufal, že tahle kompromitující fotka nevyjde... :o)

papouch
18. 10. 2000
Dát tip
:-)))) ...papoušek lítostí řvoucí, že nemoh' bejt v Olomouci

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru