Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tiket..

24. 06. 1999
0
0
2340
Autor
slavek

Kdesi v srdci, hluboko pod hrudí, neklidný závodník, splašeně závodí. Do cíle dorazí, vždy jako poslední Nikdy si nedává, přestávku polední. Co život přinese, kdo může tušit. Kdo dveře otevře, když budeme bušit? Je brána zavřená, na věky věků? A proč se karkulka, tak bojí vlků? Člověk se narodí, na haldě briket, zástupce ze Sazky mu daruje tiket. Tiket jež všechen čas výhru svou skrývá, Do srdce každému, vypálen bývá. Naděje nepřijde, dalšího rána Však jednou přiletí, ta černá vrána. Na cestě poslední, která nás probudí, nejvyšší soudce roztočí osudí.
slavek
04. 07. 1999
Dát tip
blackG není třeba se omlouvat, je to velmi výstižné..
Anonym: asi je to pravda. :-))

Anonym
03. 07. 1999
Dát tip
Kdyby se stavil ten, kdo toto stvořil,
rád trochu koňaku mu nakapu do žil..
Kdo více na smrt než na život myslívá,
ten více sebou než lidmi se zabývá...

tak to zase napadlo mě...:o)

BlackG
01. 07. 1999
Dát tip
naděje nepřijde / soudce je opilý / los stejne prošlý je / temnota ubíjí //(sorry Slavku, ale tohle mne k tomu napadlo...)

Print
28. 06. 1999
Dát tip
Ať už ho roztočí!!!:-)

Gity
28. 06. 1999
Dát tip
Jednou dojdem k osudí....budem do něj vhozeni...až nás vylosují budem znovu tak čistí...

Merle
25. 06. 1999
Dát tip
Čtu si to znova, a líbí se mi to čím dál víc...

Jákob
25. 06. 1999
Dát tip
Co dodat .... nic, vše je dáno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru