Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A šmitec!

09. 11. 2004
5
0
1959
Autor
DivaBara

Tvoje slová v uši moje,

blesky v očích,

kopy hnoje,

řvu si  dovnitř,

směju ven,

končí den

a jeden sen.


Madelaine
02. 02. 2005
Dát tip
Až po "řvu si ven" se mi to líbí. Pak následuje zbytečně jednoduchá veršovačka. Umíš dobře vystihnout pocity a shrnout je do jednoho slova.

Pokusák
26. 11. 2004
Dát tip
*T

clovrdik
24. 11. 2004
Dát tip
:-) pobavilo

DivaBara
11. 11. 2004
Dát tip
Teraz si uz aj ja leziem na nervy tymi velkymi pismenami na zaciatku, takze to idem opravit...A seckym frela fdaka za mile slova:-)

angel1
10. 11. 2004
Dát tip
jo, přesně na solar

cmukina
09. 11. 2004
Dát tip
zaujimave

Noe1
09. 11. 2004
Dát tip
mně se dost líb, jednoduchoučká a úderná ... řvu si dovnitř, směju ven jj ... to sedí. *t Proč velká písmena na začátku řádků? A v prvém řádku ti uteklo "á".

DivaBara
09. 11. 2004
Dát tip
...veľké písmená-pretože mluvím od huby a píšem tak, jak mi to leze zpod rúk (a vyšlo to takto), a to *á*, pretože je to po mojom, tzn. česko-slovensky:-). Ešte som sa sama so sebou nedohodla, či je to hyzdenie jazyka alebo nie, ale som to ja:-)Ďakujem za reakciu.

Noe1
09. 11. 2004
Dát tip
ach tak, česko-slovenčina :-) tož to jó :-) Ta velká písmena mne jako čtenáře rušila. Ale dyž víš proč, ...

DivaBara
09. 11. 2004
Dát tip
No ale teraz som práve zistila, že za tie veľké písmená može pán kompjúter, mám tak nastavené automatické opravy:-) To bola fakt taká instant báseň, trošku rýchlejšia než jej autorka:-))

Noe1
09. 11. 2004
Dát tip
:-) .... uveď kompjůtra jako spoluautora, ať je to fér :-))))

I_v_a_n_k_a
09. 11. 2004
Dát tip
také pekné a fajné:-) tipeček

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru