Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pátek...

18. 10. 2000
2
0
1531
Autor
ergo

hlavně mi nepište morální soudy, jsou to jiný oudy

pátek třináctýho je zvláštní den když jsem dorazil z výletu navečer neděle našel jsem na schodech ve vchodu domu tři desítky * a to sem o víkendu našel i houby mezi kravskými lejny jako svaté ozáření hoven ale nacházel jsem jen v okamžicích když už sem zas přestával hledat jo houby a pivo to je mi a bude libo i jiné to je pestré zélené až hnědé balené kouřené což navečer naspaní je dobré na čtení už moc ne ale dá se to pod okny je tma a mě topí kamna reproduktor skáče na bedně a já sedim na židli nestačim se divit co to zase Autechery dělaj za prasárny to je o zdravej rozum bůh ví jakej už maj oni já už asi ne a co jako jak jako co jako jako jak jako co ...prasata psychóza to už neniu hudba to je už provokace naší debilitě ubohý pitomosti věčná prdel na svoje vlastní konto ignorance fakt sranda tak už dost seru na to jdu pro pivo (a stejně to sem patří) hi hi hi psychóza komatóza no jsou to zvířata už du Kuš *(dodatečně sem zjistil že to byly tři dvanáctky, z toho jeden větrák, kterej se mi vilil do lednice, za což může Pomezný)
JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Ooook?

Print
18. 10. 2000
Dát tip
Svaté ozáření hoven!:-))))))))))) *!

Lampář
18. 10. 2000
Dát tip
Morálně je to na úrovni ... mojí :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru