Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viktorčina píseň

10. 11. 2004
1
0
1108
Autor
Artemis

...

Viktorčina píseň

 

Zahrada plná houpacích koní,

dada,dada,dada...

Spinkej ,chlapečku,tak jako vloni,

vlásky ti voní po jabkách,

mám tě ráda, ráda, ráda.

 

Sluníčko zašlo už za kopečky,

hají,hají,hají...

Spinkej, chlapečku, sečti ovečky,

holoubci drobečky snědli

a teď taky usínají.

 

Peřinku přes uši a už tiše!

Lala,lala,lala...

Spinkej,chlapečku, medvídku z plyše,

maminka dýše za tebe,

když tě kalná voda vzala...


Artemis
21. 12. 2004
Dát tip
Infantilní?Nevadi,to je asi to slovo,které jsem marne hledala,když jsem si to po sobě četla.Ale myslím,že Viktorka,když tam tak seděla na tom splavu,byla možná nejen infantilní a mně se zachtělo prozít si ten její pocit až do dna.A podařilo se mi to.Děkuju za názor,každý je pro mě obohacující.A.

Artemis
21. 12. 2004
Dát tip
Ono je docela možný,že to nedokonalé houpání souvisí s tím,že se mi dělá špatně v dopravních prostředcích...Ty to mají vymakaný,protože můj žaludek reaguje vždy spolehlivě.V tom případě to ale nikdy nevybrousím, protože by to bylo na úkor mého života..Ačkoliv,zemřít v náruči poesie by byla ta nejpoetičtější smrt,jakou si dokážu představit.Dík za názor.A.

Inkaso
10. 11. 2004
Dát tip
Mi se to v celku líbí. Trochu doladit rytmus houpání a je to fain.

Ukolébavky mívávají rytmus... U této bych usnul pouze coby velmi unavené nemluvně. P.S. (u druhého řádku jsem se začal těšit na dadaismus...)

B3
10. 11. 2004
Dát tip
je to dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru