Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

poradit

12. 11. 2004
0
0
1188
Autor
jarča

Tento příběh je pravdivý..viděl jste někdo Byl jsem mladistvím intelektuálem???

Byla jedna holka,a tý se líbil jeden kluk,byli to docela kamarád,zdravili se¨...atd.

jednou když se takhle potkali o  hodině ...(ona měla francouzštinu)

tak si povídali..atd......a odpoledne si od někoho sehnal jej¨í číslo mobilu a napsla ji....

Takhle si někdy psali..a pak se jednou potkali na festivalu..aby byli trochu přiopití....strávili spolu tři hodiny...ale nic se nestalo....(ale bylo to hezký)a tim příběh té noci skončil...

každý den se ted potkájí...a od toho malýho festivalu uběhli už skoro tři týdny.....se nic nestalo...ani si nenapslali...nic...

Ani se té Holce H nedivim,že neví co si myslet....má mu napsat...nemá...má s nim promluvit...ale co.....už ani nevim  co dál.............................?????????????????????????????????????

 

 


gemina
24. 04. 2005
Dát tip
uběhli už skoro tři týdny..... tri tydny ubehly, co ty na to, nezni to lip?

JiKo
23. 11. 2004
Dát tip
To je peetschovena:)) Noe ten film mám kdes na CD 15min to trvá asi :-)

John_Ceder
12. 11. 2004
Dát tip
jejku..

Noe1
12. 11. 2004
Dát tip
to je náhodička ... o tom filmu jsem slyšel ... poprvé dnes asi v půl čtvrté ráno ... chci, moc chci vidět :-)))) avi

Díky za info, Noe. Kromě prologu (a jeho veselé kontinuity s našemi včerejšími/dnešními hovory) jsem ale nepochopil ani čárku, přijde mi to jako zkouřený nesmysl (nehledě na brutální úpravu...). Pomůžeš mi? :)

Noe1
12. 11. 2004
Dát tip
P_H: chceš pomoct s autorkou nebo dílem? S dílem rozhodně nepomůžu ... s tím filmem nic společného?

S dílem, s dílem. Takhle po probdělé noci věnuji se zásadně jen a pouze duchovnu bez výrazných pohybových aktivit. Ad zbytek: No právě - to je naprosto a zcela mimo, celý text. Důvod prologu je mi záhadou.

Noe1
12. 11. 2004
Dát tip
Třeba pomůže autorka ... i bez výrazných fyzických aktivit :-)

jarčo? jarčo!!!! jááááárčóóóó ! Ty folé, ona snad chrní po mejdanu... :)

Noe1
12. 11. 2004
Dát tip
Pištóóóóóóóó, Lyrykůůůůůůůůůů, Jarmilóóóóóóóó ....

Alimra
12. 11. 2004
Dát tip
někdo mě volá? :o)))))))

Elyn
12. 11. 2004
Dát tip
napiš mu, zeptej se, co se děje.. dej si s ním třeba schůzku. Tohle čekání je na houby.

Theuška
12. 11. 2004
Dát tip
Ten film je ssssssuuuuuuppppppppppppeeeeeerrrrrrrrrr!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru