Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť

19. 10. 2000
1
0
1890
Autor
JiKo

Starší věc, z mých začátků ...

Dívám se matným oknem skrz kapky deště listy na slunce čekajíc, zmoklé jsou ještě vítr češe koruny stromů, nový háv jim dává na svůj díl přídělu vláhy čeká i tráva. Venku kapky deště po oknech stékají k zemi jdou, očekávaje smrt však nenaříkají vědí že věčný koloběh je vrátí zpět coby mraky budou zas plout oblohou spolu s ptáky. Zárukou jest slunce zlaté, naše hvězda Tak už probuďte se! Nic se vám nezdá déšť skončil, poslední kapky na zem dopadly skončily životadárného deště jarní přívaly.
Prokletí
29. 10. 2000
Dát tip
nechme toho, jikí, mám pobléééééanej celej moňytour ..... Bo) m.

J
29. 10. 2000
Dát tip
"Listy na slunce čekajíc(e), zmoklé jsou ještě...", hezká, mokrá, očistná.

JiKo
27. 10. 2000
Dát tip
kontra bléééé :-))

Prokletí
27. 10. 2000
Dát tip
sakr bléééé<<<:o> m.

JiKo
27. 10. 2000
Dát tip
Double sakr bléééé É !!!

au_ten_tyk
26. 10. 2000
Dát tip
no, na bléééé to pořád ještě neni, ale

Prokletí
26. 10. 2000
Dát tip
ale blééééé ... hihihihi m.

Prokletí
24. 10. 2000
Dát tip
*Déšť: na můj vkus strašně nepřehledný verše ... příliš dlouhý a ztrácí se v nich pak rytmus a smysl ... ale tématicky pjekné .. Vií, souhlas---- alinko: já zas miluju zamlžený rána, krásný ženský oči, Její ruce, zpěv ptáků navečer, opilou chůzi zhasnutým mětem, Písmáčka (mocmocmoc) a ... vůbec všechny vás tady Mirdo: spíš do oucha, nee?o) m.

Miracleion
23. 10. 2000
Dát tip
Viz Alina.

Helen
22. 10. 2000
Dát tip
Hm... Poslední strofa mi připomíná nepovedené básničky ze školní čítanky...

Vio
20. 10. 2000
Dát tip
JiKo, žížala má jen jednu nohu, ale chybí jí topořící tělíska ;-))) Mrzák! ... nebo mrazák? ;-)

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
mě to přijde dost slabý... nemůžu si pomoct... asi jsem byl příliš zhejčkán

alina
20. 10. 2000
Dát tip
JiKo: náladou se mi to moc líbí, ale jinak mi tam něco drhne suva: miluju Sudka, miluju Tarkovského,...

Mámalibor
19. 10. 2000
Dát tip
jééééžiš neprší tam???

Miroslawek
19. 10. 2000
Dát tip
prší prší jen se leje mokrý kočí z okna bleje pak se zděsí papoucha jež mu kuká do ucha

Vio
19. 10. 2000
Dát tip
Celkem hezká dešťovka ;-) Poměrně dobře napsaná. Jen bych udělal malinkatou úpravu: Tak už SE probuďte! A dopadly-přívaly je trochu slabší rým.

mis
19. 10. 2000
Dát tip
listy čekajíce :-) jinak fajn dešťoníladovka

suva
19. 10. 2000
Dát tip
Dívám se přes to matné deštěm máčené sklo a je to jako fotografie od Sudka. To bude těmi jarními přívaly deště. Nebo Tarkovského film Zrcadlo, to mi připomíná tvoje básnička ještě víc, ale tam crčela voda i ze stěn. Já mám déšť moc ráda.

Stínovlas
19. 10. 2000
Dát tip
Souhlas s Viem. Chce to trochu vypilovat. Jinak hezké.

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Suva já taky :-)) a hlavně blesky

Vojtek
19. 10. 2000
Dát tip
Miwa: Papouch nekuká, nýbrdlež klove(á) :-) sorry..

Vcela
19. 10. 2000
Dát tip
To jde!

Bix
19. 10. 2000
Dát tip
Vonku práve prší a spoločne s Tvojou básňou to všetko lahodí mojej osobe...Nádherne to rozihralo moju predstavivosť...

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
ufo to není o živlu jako o povodni ale o melancholii deště. Představ si takové pomalé mrholení. Pomalu můžeš sledovat kapku po kapce. Padají všechny k zemi. kap kap kap..Asfalt tmavne stává se puntíkatým.. a nakonec se loužičky slévají a přes sklo je čím dál tím míň vidět .. a pak vyjde slunce a rozjasní se ... a nám je teplo po duši .... END

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
VIO no jo jak mi to mohlo uniknout? To jsou ty moje verze :-) Tak žížala díš?:-)) Jestli pak víš jak se pozná kde má žížala hlavu (a jestli víš, tak hádej kde má nohy :-) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru