Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez ptaní

13. 11. 2004
2
0
5374
Autor
arthamir

bez ptaní


vezmi mě za ruku
půjdeme spolu pryč
nechtěj však záruku
vždyť ztratil jsem klíč

tak žádné ptaní
mám tajný plán
dnes budeš mou paní
a já budu tvůj pán

arthamir
01. 03. 2005
Dát tip
to swandrow: to si piš! :-)) (I´v "tzv" commercional break)

arthamir
16. 11. 2004
Dát tip
to Jannis: to nevadí, mě také ne :-) díky za kritiku...

arthamir
16. 11. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: já vím já vím, tak už mě lidičkové nekamenujte... je prostě slabší :-))) děkuju za čtení :-)

nekamenuju jen mlufim..az zacnu kamenovat nebo kousat...to bude teprv rev:*))))

Jannis
15. 11. 2004
Dát tip
Nevím, něco mi na ni nesedí... Příliš mne neoslovila

jaksi prilis malo...a nijak neobvykle versiky...no ale nak ses nam rozjel jak koukam to dneska zabere casu:*))))

Nicollette
13. 11. 2004
Dát tip
jen dnes? to je smutné .... *

Až na to já tvůj pán dobrý...........akorá bych nechala ty verše, odpusť, ale jinak bys to určitě krásně rozvinul, ta myšlenka by mohla být obsáhlejší, takhle to vypadá, že nemáš přestavivost, ael není to špatné, až na ty verše....:-)))

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to Nicollette: dnes a napořád :-) to Queen_atakdále: ha ha, až na ty verše dobrý :-)) nasmál jsem se kritice :-) děkuju... kdepak, tahle básnička nemá velkou představivost. prostě jde o to, že ji bafnu za ruku a zavřem se v pokoji na dva zámky a budu ji šeptat do ucha sladké nesmysly :-))) nebo je v tom hloubka? huuuu... :-)))

Nicollette
13. 11. 2004
Dát tip
v tom případě je to nereálné.... nikdy nemůže bejt napořád... hm:)

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to Nicollette: ajaj, to se tak říká :-) samozřejmě to bylo jen proto, aby jsi měla radost :-)) jo jo, realita je někdy mrška záludná...

Nicollette
13. 11. 2004
Dát tip
nuž nedělej radši nic ku radosti mé, to fakt ne.... svině je to, řekněme si to naplno

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to Nicollette: nuž tedy neučiním ničeho ku radosti tvojí zas poetika němého co se dívek bojí bude realitě k vzteku hráti o dům dál než zalezu pod deku kde jsem vždycky král :-)

Nicollette
13. 11. 2004
Dát tip
(ty dva poslední sou fakt ujetý:))) hele ty to děsně zlehčuješ, ale dobře :-))

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to Nicollette: lepší než to děsně zvažovat, ne? :-))

Nicollette
13. 11. 2004
Dát tip
podle toho, jakej máš pohled na svět ... ale asi máš pravdu ... jenže já sem takovej uvnitř děsně vážnej člověk.... :)

vesuvanka
13. 11. 2004
Dát tip
Pěkná a zaujal mě i název sbírky... TIP

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to vesuvanka: ahoj vesu, děkuju za tip :-) tu sbírku mám ale na písmáku už dlouho, jen jsem teďka přidal dílka, které jsem také tehdy psal, jen nepublikoval :-)

darksky
13. 11. 2004
Dát tip
tak tahle mi prijde slabsi

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to darksky: pšššt, nikomu to neříkej - mě taky :-)) ale sbírečka je tímto kompletní .-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru