Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám rád netopýry

15. 11. 2004
0
0
3459
Autor
Stařec

Nemám rád ten cukrkandl láska,
nemám rád vůni sladkých slz
nemám rád ženy proradná cháska
nemám je rád ani skrz naskrz 

Nemám je rád!
Nemám je rád!
Nemám je rád!
Nemám je rád!

Namísto lásky chci mít křídla netopýra
abych uletěl vášni prokleté
namísto vášně jen vychrchlaná síra
z té vaší lásky hanbaté

Chci být netopýr!
Stařec
27. 09. 2005
Dát tip
Vskutku moc milé...Jsi šikovná.

Stařec
26. 09. 2005
Dát tip
to je pěkný...

Ještě mne napadlo vylepšení ;))))))

Kovi
22. 09. 2005
Dát tip
stařec má pocit, že je natolik stár a moudrý, že pronikl do tajů netopejrismu? :-) jakto že necítí?!?

Hanbatá láska? To snad ani ne :)


Stařec
21. 09. 2005
Dát tip
netopýři asi necítí lásku...

Stařec
14. 09. 2005
Dát tip
promiň. Dědek zase žvatlá nesmysly a není s to pochopit to, co je samozřejmé. Jsem už tak nechápavý...

Kovi
14. 09. 2005
Dát tip
když chci být, tak můžu být i netopejr :-)

Stařec
13. 09. 2005
Dát tip
A kdo by nechtěl být netopýrem, má drahá Kovi? Neto¨pýr je odjakživa symbol zla, jež značí osamocení, vyjímečnost oproti ostatnímu nudnému a fádnímus světu. Ale není hezké být netopýrem navždy. Když jsem se stal netopýrem, bylo to celkem hezké. Namísto lásky a emocí jsem měl proti světu ochranu. Ale pak se to protrhlo, má blanitá křídla byla v troskách. Tak jsem rozpřáhl paže, rozpřáhl jsem je a objal celý svět. Sprostě jsem vysával jeho energii a přiživoval se na jeho lásce a nyní, nyní jsem Nový Stařec, Stařec, který se neskrývá před světem ve věži osamění, takový stařec je už mrtvý. Nyní jsem Nový stařec, an vysává svět, přijímá jej jako nevyhnutelný fakt a je jeho nevyhnutelným vládcem, protože každý si svět vyloží po svém, čímž vytvoří nový, vlastní svět a tomu může pouze a jedině vládnout. Ber mě s nadsázkou, už zase mám své deprimující stavy. Ale netopýrům se vyhýbej, jsou to lidé bez emocí a ty i já emoce potřebujeme. Zkus mi důvěřovat.

Kovi
13. 09. 2005
Dát tip
:-) já nechci být netopejr... já chci být... :-)

Kovi
10. 09. 2005
Dát tip
já chci být...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru