Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MILITARISTICKÁ

16. 11. 2004
0
0
1686
Autor
Sanelma

Mezi stehna chlad se dere

a poblíž jména tisíců mrtvých...

 

...a mě to vzrušuje.

 

Na bojové vozy hledím z výše

a v mysli mi víří zpocená

těla urostlých vojáků.

 

Sedím na hlavni tanku

                J s e m   k u r t y z á n a   v á l k y


Sanelma
02. 04. 2006
Dát tip
no já právě v realitě taky moc nežeru tupé hlavy, ale ta jejich zvířecí tupost a pudové chování může být ve snech trochu sexy zvrhlé. Kdysi jsem snila o znasilneni. Pak me muj kluk jakoze znasilnil, když jsem opravdu nemela zajem a tim me navzdy vylecil rikat takovouhle hloupost. Asi sem si neuvedomila, ze by to musela byt sakra nahodka aby me znasilnil zrovna nekdy neAIDSovy a k tomu sexy:)

Čumák
01. 04. 2006
Dát tip
mazec... mazec... když já moc na vojáky nejsem.

Sanelma
31. 03. 2006
Dát tip
tu mám ráda...:) zajeď si někdy k Ostravě na Hrabyňský památník. Mazec

Čumák
30. 03. 2006
Dát tip
šmarja, ty jsi zvrhlá

ABBU
18. 11. 2004
Dát tip
já myslím že, je to jako dílo od někoho kdo se rád dívá na dokumenty o válce a v mládí si hrál na(s) vojáky. Zajímavé.

Sanelma
18. 11. 2004
Dát tip
ani ne. Dokumenty mě baví, ale nikterak se v nich nevyžívám. a vojenská tématika mě taky nebere. Je to jen o jednom odpoledni a pamatníku v Hrabyni, kde jsem ho strávila:) a nebyl tam ani jeden voják. :) asi z toho není cítit moje zvrhlá vášeň v zakázáném, nechutném a vůbec...což mě mrzí. Vojáci sami o sobě mi připadají jako stádo, teď je sprostě hážu do jednoho pytle...ale někde hluboko mají kouzlo. Třeba jako v Cubrikově Olověné vestě jeden...:) promiň, že jsem se tak rozepsala, asi jsem měla své dílko chuť hájit...i když viditelně o to moc lidu nestojí:) Rozhodně dík za kritiku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru