Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klec duše

17. 11. 2004
3
0
1924
Autor
Leela

...:::...

Vozíčkář

---jak rád by vykopl pantofle,

jak rád by vyběhl ven bos,

jak rád by cítil jarní rosu,

na trávě…

 

Slepec

---jak rád by viděl západ slunce,

jak rád by viděl Big Ben,

jak rád by viděl lidi a jejich tváře,

jak rád by poznal lidi,

trochu jinak…

 

Neslyšící

---jak rád by slyšel dítě se smát,

jak rád by slyšel ptáky zpívat,

jak rád by slyšel klapot kapek,

jak rád by slyšel zurčení potůčku,

jak rád by komunikoval jinak,

„normálně“...

 

 

Ale nemůžou…

 

…nemůžou najít klíč od klece.


j_i_r_i_k
05. 01. 2005
Dát tip
Leela: Pokud nejsi na verše stavěná, nepiš je, piš prózu, verše jsou nemocí Písmáka, buď jeho dokotorkou... Hodíš se sem, svět potřebuje nemoci i lékaře...

Leela
07. 12. 2004
Dát tip
Díky..;)

zigys
05. 12. 2004
Dát tip
Neřekla bych že se sem nehodíš. t*

poketino
19. 11. 2004
Dát tip
Hezká báseň i když to jsou vlastně jen slova které vyjadřují co by kdyby ale je fajn že se našel někdo kdo to napsal. Dík!

poketino
19. 11. 2004
Dát tip
Hezká báseň i když to jsou vlastně jen slova které vyjadřují co by kdyby ale je fajn že se našel někdo kdo to napsal. Dík!

Leela
19. 11. 2004
Dát tip
Ahoj poketino, abych pravdu řekla, tak se sem do písmáka nehodím...já nejsem na verše stavěná....ale ráda říkám, co si myslím... i když s tím někdo nemusí souhlasit...Jinak děkuju...;)

Vaneta
18. 11. 2004
Dát tip
Hmmmm....zajímavé téma aj zpracování....trochu škoda příliš jednoduchého konce....

Mila_cik
17. 11. 2004
Dát tip
no nevím jestli blbůstka..pro mě dost citlivé téma...*

Leela
17. 11. 2004
Dát tip
Nevěděla jsem, co tam dát, tak jsem dala prostě blbůstky...ale jinak to beru vážně...dík...

nu já nepatřím ani do jedný "skupiny" a taky nemůžu najít klíč od vlastní klece...dík za připomenutí toho všeho, co je mi umožněno:-) t

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
Možná budu vypadat jako cynik, ale moc se mi nepozdává. Určitě jsi ji psala s dobrým úmyslem, ale strašně mi z toho čpí, že je to pohled zvenčí, že je lituješ - ale zeptala si se někdy vozíčkáře, slepce, neslyšícího co by chtěl. Jsou mezi nimi lidé, kteří žijí mnohem bohatší život než řada "nepostižených", kterým se sluší spíš závidět. Název mi nesedí k obsahu --- to co popisuješ jsou "klece těla", nebo se mýlím?

Leela
17. 11. 2004
Dát tip
Ahoj Noe1, no já nevím, jak ty, ale pohled zvenčí to rozhodně není, protože já patřím do jedné z těch skupin... ha! ale dík za kritiku:)

Leela
17. 11. 2004
Dát tip
A já sebe nelituju!:)

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
Ahoj Leelo ... je-li tomu tak, zjevně jsem se zmýlil v dojmu. Nezazlívej mi to, opravdu to na mne tak působilo. Je fajn, že patříš k těm, co se nelitují. Držím pěsti, ať ti to vydrží. A prosím, příště mi pošli avi.

Leela
17. 11. 2004
Dát tip
Ale v jednom máš asi pravdu, Noe1... spíš by bodl název Klec těla...ale když někomu chybí jedna z naších smyslů, tak trpí i duše, bych řekla...

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
Taky jsem nad tím názvem ještě přemýšlel. Napadla mne podobná interpretace jako ta tvoje ... ne duše, jako klec, ale duše uzavřená v kleci něčeho chybějícího ... ale sama dokazuješ, že chybějící smysl nemusí být klecí duše.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru