Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strom

19. 10. 2000
0
0
1578
Autor
Barka

Jen jsem stála a dívala se,,,,,,,jde to :-))).

Jak jedinec mezi davem, jak člověk, který se zapomněl pohnout, stál tam sám a plakal. Kolem něj byla jen tma, že by se bál? Ne, stromy se nebojí, možná pláčou, možná se smějí, ale jsou chytřejší než my. Mluvím, poslouchají, mluví,poslouchám, no....myslíte, že to umí hodně lidí?
Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*Strom: mylím že strom je buddha, nic neztrácía nic nezískává v každém okamžiku, je nestranný a všestranný, tichý a přeci nejhlučnější na zemi ... miluju stromy hrozně moc ... díky Ti za tohle dílko, vážně m.

bobotic
27. 10. 2000
Dát tip
nemohl blíž k milované, to kolena mu zdřevěněli. Stál a plakal. Sadaf-topím kůrou, --vím kruté

bobotic
27. 10. 2000
Dát tip
víš= špatný vtip

Miracleion
23. 10. 2000
Dát tip
Hezká úvaha, poetická... Stromy jsou moudré a tiché, jako starší lid. Vrostlé do země a mírné, krásně mluví, když se k tomu odhodlají.

Koom
21. 10. 2000
Dát tip
Vetsina lidi by do toho stromu musela narazit a stejne by to byla jenom jednostrana a dosti neslusna 'konverzace':-)))))

JiKo
20. 10. 2000
Dát tip
já občas jo ...

Barka
20. 10. 2000
Dát tip
:-))))))

Bix
19. 10. 2000
Dát tip
Prirovnanie so stromami sa mi páči, aj na mňa pôsobia tak múdro...no utiekať sa môžeš aj k ľuďom, nielen ku krásnym stromom...:o) Pekné...

Sadaf
19. 10. 2000
Dát tip
Ne, Barko, mnoho lidí to dnes již neumí... Někdy je to dobře, někdy špatně, nicméně bývaly doby, kdy to umělo lidí hodně... P.S. Zkus někdy přiložit dlaň na kůru stromu....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru