Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze šuplíku 8

25. 11. 2004
2
0
3138
Autor
Drusada

Když člověk vyklízí svůj život, prohrabe se až na dno šuplíků. A tak jsem objevila básničky pro mé školní lásky Jakuba a Honzu. Veršíky hodně naivní a kostrbaté. Ale pro ty milé vzpomínky, které vyvolaly, jsem se rozhodla vytáhnout je na světlo. I vám jednou bylo 12,14 nebo 16 let ...

Zmatek

( 13,5 let )

 

Získala jsem důvěru tvou

a nevím, co s ní

nevím, jestli nezklamu

a jestli se to smí-

 

chtít po tobě jen přátelství

když potřebuju víc

chtít po tobě rádcovství

a pak už asi nic.


Waawe
26. 11. 2004
Dát tip
taky jsem kdysi něco podobného psal... takže, jako kdybych to byl já... a já píšu vždycky dobře...a dal bych si tip, že ? :-) t***** měj se fajn m.

no, jo, si pamatuju, že v tom věku sem básničky neskládala, nýbrž sem se dívala na Vegu, Magion a chodila do ZUŠ.... no, asik sem žila někde jinde a bála sem se vystrčit čumák, že mě přes něho někdo praští... a ve škole jsem láskám strkala mokrou houbu pod nos... :-)) jooo, to byly časy... :-)) klub ....

sk8ergirl
25. 11. 2004
Dát tip
Mi přijde hrozně vtipnej ten nasazenej dramatickej tón, kterej v tom je poznat :o))

hech, dneska mám enem dvě dílka, tak zas s tou aktivitou to moc nepřeháním, ale citovka jak vyšitá..... i přes ten dramatickej tón....:-)) hehe, jo, to já psávala psaníčka typu .--/..../---/.---// a tak a skovávali jsme si je různě.... hech, ale to mi bylo 15.... bo míň? si nepamatuju, ale... a to už sem nepatří... tak.. :-))

sk8ergirl
25. 11. 2004
Dát tip
Já teda psaníčka už nějak nepíšu a vlastně naposledy sem psala před nějakejma čtyřma, třema rokama :-)

:-)) no, já je sem tam píšu... a to jako: 7 rohlíku, 3 knedlíky, 2 konzervy... :-))

sk8ergirl
25. 11. 2004
Dát tip
Jo, to je těžká romantika :-)

jasně, romantiky nejni nikdá dosti... :-)) a teď už fakt mizím... :-))

vesuvanka
25. 11. 2004
Dát tip
Pěkná, líbí se mi Tvé návraty do mládí, ráda čtu Tvoje dílka... TIP

:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru