Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavně pěkně přitlač aneb jak svět přichází o básníky

20. 10. 2000
6
0
1107
Autor
Bandaska

Mé myšlenky se houpají na chvostu komety a v srdečnici pátrají, zda vědí, kdo jsi Ty. Ve hvězdách Tvých očí paprsky vášně spřádám a ruleta se točí, když pod kůži se vkrádám. Tepny našich pocitů oscilují hbitě, běžně, když prostředníčka-Necitu do vlhka vsouvám něžně. V dáli, jak lásky ozvěna, zní milenčin tlampač: Tvá poezie je bezcenná, hlavně pěkně přitlač. Za dunění bubnů šamanů ptám se: Lásko, jsi tam? Bez odpovědi však zůstanu a tak jen tiše kmitám.
Scorpion
12. 05. 2005
Dát tip
moc pěkné*

Zolo
17. 04. 2003
Dát tip
Pěkné*

PS
26. 10. 2000
Dát tip
Ť (dokonale chápu...)

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
:-)) tak tohle je dost hustý! leč někdy pravdivý:-)

Kvetina
24. 10. 2000
Dát tip
A navíc kolikrát nepravdivé? Nevěřím, že by v Bandasce tepalo vřelé citlivé srdce naivy! To je spíš onou ženou, jež se žene za tímhle, jak se to, ... libidem!

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
chááááááá, jestli jsem to pochópil dobře, tak teda... zbytečně dobrý :-)))))))))))

Kudlanka
20. 10. 2000
Dát tip
Zní to krutě, ale některé ženy jsou takové. Ten kontrast mezi láskyplným mužem a cynickou ženou je velice hezky vykreslený.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru