Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fekál Legenda - Pan Vysránek na cestách III.

Výběr: chroustjazz
22. 11. 2004
2
0
2152

Vzhledem k četným reakcím a mnohým žádostem o pokračování je tu třetí díl...

Řekli jsme si, že špunt, který si pan Vysránek strkal do zadku, patřil původně Golemovi. Jednalo se o bytost vytvořenou úchylným pražským židovským rabínem Radimuzlem z jeleních a kančích bobků. Jako pojivo byly použity sračky úplavičných lidí. Rabín obdařil Golema dvěma tělesnými otvory - do prvního strkal šém, kterým výtvor oživoval a také se do něj občas ukájel. Druhým otvorem byla řiť, kterou rabín zkonstruoval jako důmyslnou ohnivou zbraň - hovnočlověk totiž neustále hrozně prděl a plyny při kontaktu se vzduchem vybuchovaly. Když Radimuzlovi shořela už třetí laboratoř, rozhodl se, že Golema raději někam schová a šém mu vezme. Ale ještě naposledy se s ním chtěl potěšit - v rozrušení ovšem bohužel přehlédl šém a vmrdl ho svému stvoření do hlavy tak silně, že se tam navěky zaklínil. Když to Golem zjistil, usral se tak silně a smradlavě, že Radimuzel zápachem zemřel. Následný výbuch ne nepodobný černobylské tragédii dokonal přetržení pout - Golem byl volný. Ovšem kam přišel, tam svými explozemi a smrtelně jedovatými plyny způsoboval paniku a strach. I na cikány bylo jeho aroma příliš a houfně opouštěli své příbytky. Golema to velmi trápilo - snažil se navázat kontakt, ale když si chytl jednu sympatickou slečnu, jenom křičela a snažila se utéct - a to Golem nechtěl. Strčil si ji tedy po pás do prdele hlavou dovnitř - bylo ticho a přitom byla pořád s ním. Pak takhle chodil půl dne a všiml si, že smrdí trochu méně - čím to může být? A pak mu to došlo - no ano, špunt, potřebuje špunt, kterým si zacpe prdel a nebude tak páchnout. Ovšem slečnu věčně používat nemůže - to blbě vypadá. Vytáhl ji tedy ze svého zesraného nitra a propustil ji - šílenou. Poté se vydal hledat špunt a jednoho dne ho našel v hromadě kravských lejn.Od té doby neměl se zápachem takové problémy, akorát se mu zneviditelnila pravá půlka zadnice (byl to Srauronův špunt). O mnoho let později mu ho ukradl Mrdův fotr a Golem po něm stále a stále pátrá...

Pokračování příště, pokud bude zájem...


Eidam
26. 10. 2005
Dát tip
to už tak dobrý není :(

ondrech
23. 11. 2004
Dát tip
to je trapný... ale piš dál. jak chceš.

Dolente
22. 11. 2004
Dát tip
Cinkyho klub sprostých slov :o)

Warthog
22. 11. 2004
Dát tip
jiste,zajem by tu byl

fungus2
22. 11. 2004
Dát tip
To je tedy silné kafe o)))**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru