Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uctívání podzimního boha

20. 10. 2000
8
2
8540
Autor
JiKo

Ehm nafotil sem k tomu i foto čímž se to stává multimediální povídkou


"áááááááááááááááááááááá strašidlóóóó .. mamííí mamííí tam je strašidlo", volaly jako jeden muž dvě rusovlasé sestry. Mohlo ji být tak kolem pěti, šesti let. Liščí barvou vlasů jejich veškerá podobnost končila. Ještě chvíli jsem rozvíjel teorie dvou otců, abych si náhle uvědomil co se právě stalo. Vzbudili mě.
Matně si vzpomínám kde jsem to včera vlastně byl. Mám okno. Áha, vzpomínám si, že mě Marek zval na jakýsi večírek, slovy: "Vole! Jdem zapít podzim!"
Hlava bolí jako střep. Já to neměl míchat. Vždycky, když se neudržím a dám si k pivu ještě něco tvrdšího, dopadne to špatně. Teď to trochu povolilo a mě se v hlavě vybavil další kousek paměťového puzzle.
Někdo v hospodě dostal nápad, pozdravit přicházející podzim i slovně. A tak se banda potácejících, již silně pod vlivem ethanolové smrti, vydala ze dveří a halekala do kraje: "Nazdar podzime, ty vole!"
Myslím, že mě pak napadlo, že nějakého nešťastníka zahrabeme do listí jako do písečné pláže a uctíme tak podzimního boha. Občas mívám pěkně blbé nápady a tohle byl jeden z těch horších. Paměť se mi vrací a tak v ní lovím kohože jsme to vybrali.
Hmmm, tak to asi nepůjde. Nevzpomenu si. No nic asi bych měl jít domů....
A v tom mi došlo kdo byl vybraný nešťastník. Už také vím proč mě vzbudil ten křik.
Sedím totiž uprostřed hromady listí a jako periskop ponorky kouká ven jen moje hlava.

2 názory

JiKo
22. 03. 2007
Dát tip
no jo 7 let je 7 let :-) díky

Manon2
23. 06. 2005
Dát tip
Jenom dobře, že nebyla zima ... zahrabat se takhle do sněhu a pointa by hnedla byla jiná :). Dávám tip :) a jsem ráda, že byl jenom podzim.

JiKo
04. 03. 2003
Dát tip
nejsem žížala:-)

_NoBody_
04. 03. 2003
Dát tip
:o))

_NoBody_
03. 03. 2003
Dát tip
Škoda, že nevidím tu fotku :o) Jinak výborné, úsměvné až hřející v těchto chmurných dnech :o)

JiKo
03. 03. 2003
Dát tip
Už je foto zase vidět...

_NoBody_
03. 03. 2003
Dát tip
už jo, děkuji :o) nechtěl si to sníst, že ne?

upřímná
19. 07. 2002
Dát tip
Díky, upřímně sem se zasmála :))

Katerina
08. 12. 2000
Dát tip
To se teda povedlo!!!! :-))))) Takovy multimedialni povidky, to neni spatny napad!!

Merle
04. 12. 2000
Dát tip
Jiko: škoda, že nemáš nějaký listí i na hlavě a tak... vypadalo by to au-tentyčněji :-)))

Prokletí
04. 12. 2000
Dát tip
_JiKí_, nechápu a co tam jako je? m.

JiKo
03. 12. 2000
Dát tip
Sem k tomu nafotil demo foto které se zobrazí v prologu :-)))

Prokletí
03. 12. 2000
Dát tip
chachacha, to je před tím, než se začalo listí pálit, né? m.

JiKo
03. 12. 2000
Dát tip
Proklí viz posl řádek povídky :-)

fox
03. 12. 2000
Dát tip
ano, dobrý nápad, příště zkus i krátký videozáznam, stávám se čím dál náročnější :)

au_ten_tyk
26. 10. 2000
Dát tip
ty vole jóóóóóíáčyříéšýčř!!!!! kurva to je nápad, jenom škoda, že to nenapadlo spoltáně mě... typ za závist bléééé!!!!!!

Laďa
24. 10. 2000
Dát tip
Bezva, svižné, krátké, výstižné, vtipné, s pointou.

JiKo
24. 10. 2000
Dát tip
Díky, díky, díky /jak říká Lenin/

Miroslawek
24. 10. 2000
Dát tip
Neber mé jméno do úst nadarmo

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
jo, dost dobrý... ale bacha na zimního boha!:o)

Prokletí
24. 10. 2000
Dát tip
*Upb: hezký ... "Nazdar podzime, ty vole!" "teorie dvou otců" ... hezkej námět, snad Tě během spánku nepoužil ňákej pejsek jako patníka ... 8c)...tipuschopné m.

Miroslawek
23. 10. 2000
Dát tip
Počkej na srazu ;o))) To bude teprve podzimní nářez

Katerina
23. 10. 2000
Dát tip
DOBRA POINTA !!! MAM JESTE LEPSI NALADU NEZ PRED CHVILI !!! tip

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
dobré, jen ten konec to dost předprozradí (ale to máš skoro u všech) každopádně za úsměv máš i můj tip

V kolik Tě vyhrabali ? No já vím , máš bujnou fantazii . Ale díky za úsměv na tváři . Za něj Ti dávám tip.

zirafka
21. 10. 2000
Dát tip
inspirace životem :-) teda takovehle yážitkz bzch snad ani nechtěla :-)

Vcela
21. 10. 2000
Dát tip
OK!!!

Barka
20. 10. 2000
Dát tip
hih :-) - téééda - to je. Líbí, vážně a to moc povídky nečtu :-))))). hihi :-)....jakpak by se tak asi spalo? :-)

alina
20. 10. 2000
Dát tip
34čačača BTW: ani Ti nevím, proč jsem si přitom vzpomněla na jednu z Pratchettových postav - a to na Boha Kocoviny. :O)))

JiKo
20. 10. 2000
Dát tip
alina 34čačača? tys tam nebyla, to se to nese tak rychle?:-))

suva
20. 10. 2000
Dát tip
No, Ali je učenlivá, vždyť je to knihovnice! Hezké uctění, jen co je pravda. Jen asi z listí se vyhrabává asi daleko líp než z písku :c)))

fox
20. 10. 2000
Dát tip
náhodou není to tak blbý nápad a dobře se to četlo

JiKo
20. 10. 2000
Dát tip
:-) dík, právě jde o ty nápady, není matroš, který bych zpracoval :-) Ale mohl bych přepsat jednu historku s policií :-)) OKi :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru