Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maska

28. 11. 2004
3
0
3546
Autor
haidi

Maska
-----

Poznám jedno dievča
tvrdí, že jej druhé meno je cnosť
občas zájde do kostola
a každý by ju najradšej vyhlásil za svätú...

 

Nefajčí, neberie drogy
a pije "príležitostne"
a sex, to nie je nič pre ňu
aspoň tak každému tvrdí...

 

K rodičom je vždy milá
ani v škole nemá problémy
občas si privyrobí ako modelka
veď telo má takmer dokonalé

 

Pre každého je ideálna
               úžasná
               cnostná...

 

Nikomu by ani nenapadlo že má za sebou
 množstvo bezuzdných flámov
  jeden potrat
   a medzi nohami diaľnicu
    na ktoro bolo
     a iste aj bude
      najazdených
       množstvo
        kilometrov

 

                           (August 2004)


maia
01. 12. 2004
Dát tip
No taky jeden... uz je fuc. :-) Mam teraz ine starosti.

haidi
01. 12. 2004
Dát tip
waawe diky za kritiku, je fakt k veci sanelma tiez dik mozes mi zalozit fanclub:) a co mi drzis?:) maia a assurbalit piste si spravy medzi sebou, dakujem:)

maia
01. 12. 2004
Dát tip
Budem si to pamatat. :-)

...to nie je ono...

...aky clanok???

Sanelma
30. 11. 2004
Dát tip
Už si připadám jak blbka, ale nic jiného než chválu ti nepovím. a podle mě, je to úderné dostatečně...Napsala jsem jednu opravdu sprostou vulgárním hnusku a někdy je mi to až hloupé číst. Tak jen tak dál, držím ti...

haidi
29. 11. 2004
Dát tip
ehm nemyslim ze sa to podoba, je to o inych ludoch

maia
29. 11. 2004
Dát tip
Mozno o inych ludoch, ale rovnakym stylom, dokonca slovami...

maia...tak som to myslel... ...a preco nepridavam...???...neviem...

Waawe
29. 11. 2004
Dát tip
hm, jakože líbí, docela zajímavý motiv...jasně, přemýšlím nad tím... ale na téhle věci mi chybí určitá nepřímočarost a údernost, které měl na tomto serveru asi plaze (ten nevím proč, ale z nepochopitelných důvodů odešel, a smazal všechny svý skvělá dílka :-(... vybíral přesně ty výrazy, které byly ve spojení s beatnickou generací...úderné a radikální verše, které nádherně prokreslovaly a dolaďovaly celkovou atmosféru všech básní... jasně, nechci ti říkat, že máš psát sprostě.... jen bych zúdernil verše tak, aby po přetení každý hleděl s otevřenou pusou a aby se nechal raději katapultovat na měsíc.... ale tahle věc je hodně povedená...skoro jako všechny tvoje dílka... a já mám štěstí v ranci maj sa t****** m.

maia
29. 11. 2004
Dát tip
Viem, ze si to tak myslel. :-) A preco nevies? :-)

...nuz neviem...som nejaky zniceny...pivo a prednasky...to cloveka unavi...

maia
29. 11. 2004
Dát tip
W. ani ja neviem, preco odisiel, ale tiez som prezila zopar momentov, kedy som mala chut stlacit "zmazat" a viac sa neobzriet. Zatial som iba zbabelo to, co tu viselo okresala a okresavam dalej. Asi pismak splnil svoj ucel. Assu, zda sa, ze mas akuratnu naladu na nejake apaticke dielko. :-)

...uz ma mas zaskatulkovaneho...ze... ...len sa mi nechce ucit...

maia
29. 11. 2004
Dát tip
To nie je skatulkovanie, len som ta chcela povzbudit. Ani mne sa nechce pisat jeden clanok, ale zajtra mam termin.

...zda sa mi to alebo sa to neuveritelne podoba na princeznicku... ...akoby prerabka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru