Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

King of depression

21. 10. 2000
1
0
1152
Autor
Nevill

styl částečně inspirovaný textem Billyho Corgana "The end is the beginning is the end"

a war in my mind terror in my face a face once so kind in a lonely place. eyes once so full of light like two falling stars crawl into the night like spiders from mars. do you think you`re happy? are you sattisfied? it was all your choice so will you run or hide? are you feeling all right? depression intensified it is all your choice life or suicide.
Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Hauhauhuuuuuuuuu....já chodil do školy , když jsme se museli učit úplně jinak než anglicky....

Vojtek
27. 10. 2000
Dát tip
Ach jo Ingliš hmmm ... já radši life a né suicide

PetrViP
22. 10. 2000
Dát tip
jo SP mám rád - love is suicide,ne? Stejně byla deska Mellon Colie... od nich nejlepší! To byl vrchol Corgenovi šílenosti:-) ale k textu: netroufám to posoudit, protože angličtina...

PetrViP
22. 10. 2000
Dát tip
i když tomu rozumím...

Dědouch
22. 10. 2000
Dát tip
příde mi to malinko jako text k písničce, nedotklo se mi to ale člověka...Proč ingliš ?

Nevill
22. 10. 2000
Dát tip
english já rád...nějak líp se v tom básní...

JiKo
21. 10. 2000
Dát tip
aha ingliš, sory, nic for mí

JiKo
21. 10. 2000
Dát tip
suicide je sebevražda že?

fox
21. 10. 2000
Dát tip
:o) zdar kámo, to bude dobrý, jinak dílko není špatný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru