Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kutnohorská krčma

25. 11. 2004
7
1
3473
Autor
Montrealer

Aliterační povídka

Kutnohorská krčma 

 

Kutnohorská krčma „Ke kostelu“ kvasí kongresem kasty krutých kriminálníků. Kasařský kádr Koniklec, kapitální kvítko, krmí kachlová kamna kresbami krotkých komsomolců Kominterny, kráčejících ke krásným kolchozním kombajnům. Kamínka krmená krabicí karikatur komunistických kreténů kupodivu komicky kouří. Kluzký kápo Koniklec krká, kdežto krevnatý krátkozraký kapitulní kaplan Klekátko, kapitálním kvapem kráčí kálet ke kadibudce Králíkovy knajpy, kázaje kajícníkům: „Kušte, kokoti !“

 

„Kanálie ! Kde kouzlíš kafe ?“ křičí Koniklec ke kiosku. „Ke kafi koňak !“ komicky kvílí krvelačný křikloun.

„Kňourale ! Koukej křupat křupky, Křováku !“ kárá Koniklece kantýnský Králík. Káraný kverulant krade krupicovou kaši. Kaplan Klekátko kape kozlík (=valerián). Králík, klofající kokain, klohní kapitálního krocana. Klenoty kuchyně - krocaní kotlety, krocaní kolínko, kůžička...

 

Kávovar konečně kvíkl. Kročeje klapou. Králíkova korpulentní klimakterická konkubína Kadrnožková, kdysi kapitální kůstka, kráčí ke Koniklecovi. Kasíruje kýžené kafe ke koňaku:

„Kokote, kroť kušnu ! Kazíš kšeft, kleslej kašpare. Kámošové, Koniklece krmíme křovím. Kdopak krade kaviár keserem ? Kluzké klepy !“ kráká Kadrnožková. Krásná květomluva košaté klevetnice. Kadrnožková kluše kočičím krokem ke kuchyni, komíhajíc kýtami.

Králíkův kníratý ksicht královského kata kouzelně konkuruje kouřícím kamnům. Kdesi klíčí kapitální karambol. Kvasí katastrofa.

 

Kouřící kamna křachla. Kouř kontaminuje krčmu. Koncentrace kyslíku kvapem klesá. Králíkův krhavý krahujčí ksicht kouřem komicky krabatí. Konsternovaný kaplan Klekátko kvapně kondoluje.

„Kýbl, kýbl !“ křičí křivohubec Králík. Kuckající Kadrnožková klopýtá křížem krážem kouřem. Kurátor Křivohlavý kropí kamna konví karlovarské kyselky.

„Klid, kurňa !“ kleje kostnatící křivák Kolja, kdysi konfident kremelského KGB. „Kruci, kredenc ke kamnům !“ káže kadet kreténů Koljuška.

„Kejhák kaput, kremelskej kostlivče !“ křičí kapsář Káčátko. Konečně kamenuje kolísajícího Kolju. Kolja kontruje kapitálním klackem.

„Ke krytům, ke krytům ! Krovy klesají !“ kvičí Králík, kdysi kapitán Ku-Klux-Klanu. Krize kulminuje kupou kouře. Krocení kamen končí katastrofou. Klející kriminálníci kolegiálně klušou klouzačkou kuloáru krčmy ke kancelářím kooptovaného konsorcia. Kluše kantýnský Králík, kurátor Křivohlavý, kaplan Klekátko, kapsář Káčátko, kunhuta Kadrnožková, konfident Kolja. Krásný kolektiv !

Krabatá krypta Králíkovy krčmy konečně krachla.

Konec.


1 názor

Unge
07. 12. 2004
Dát tip
Nem tudom "tim jsme se bavivali v radcich latifundii," já už jsem 13 let na invalidnim důchodu, takže okolní děj někdy nevnímám, zvlášť když je bez interpunkce, ale ať... já bych tomu nerozuměl ani kdyby tam interpunkce byla (vlastně dyjakritika). Zato jsem napsal těhle blbin víc a "K" považuju za nejpovedenější. Jsem rád, že se to aspoň někomu líbí.

Kakuloj
07. 12. 2004
Dát tip
líbí moc :) aj ostatní "bavívali v řádcích latifundií", když jsme sbírali skotské jahody

johanne
07. 12. 2004
Dát tip
unge, prosím bez avíz

klipeto
06. 12. 2004
Dát tip
Kuckající Kadrnožková klopýtá křížem krážem kouřem. tyve, to je dobry! t* + avi

Kakuloj
06. 12. 2004
Dát tip
:)) tim jsme se bavivali v radcich latifundii, ale ze by to slo udelat takhle dobre a dlouze, tak o tom jsem nemel nejmensi paru *t

johanne
26. 11. 2004
Dát tip
jo... tohle obdivuju, napsat celou povídku na jedno písmeno. Smekám :) navíc člověk ani nemá pocit, že by četl něco kostrbatýho, je to docela fajn příběh :o)) *

Montrealer
26. 11. 2004
Dát tip
Ďýky ! Ono to taky dalo fušku, tuhle blbynu napísat. Já jsem musel přitom současně myslet a hlodat ve slovníku. Expertem na ptákoviny tohoto (i jiného) druhu je takzvaná Yfča (PTÁKOVINUS FEMINUS), která občas píše do literárních séreverů (LiTerra, TOTEM), má vlastňý stránki a(yfča.bloguje.cz) a za tuhle reklamu mi nic nepatí, ač ji neupomínám. Varováňý: NEČTĚTE blbynu jménem Domov důchodců od autora jménem Montrealer ! Budete se nudit. Chci ji ještě přepsat a zkráťyt.

Warthog
25. 11. 2004
Dát tip
kurva..koukam konecne kus kvalitniho kextu

Warthog
25. 11. 2004
Dát tip
*

skaman
25. 11. 2004
Dát tip
Zajímavý, místama jsem se ztrácel, ale musím dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru