Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezi?

22. 10. 2000
2
0
2420
Autor
Barka

A tak to jsem píšu a doufám, že mi někdo poradí...že někdo třeba ví, co je lepší :-).

Stojím mezi dvěma světy. Vím to. Cítím něco, co nechápu a přitom si tak strašně přeju, aby byla pravda to, co chci. Chtěla bych si umět vybrat. Vím, že v podvědomí vybráno mám, ale copak člověk sám, když si vybere, můžeme mlčky od druhého očekávat, že přijme jeho vyvolení? Možná je to bláhové, ale je to ve mně. Je pravda, že když koni se zasteskne po kostce cukru, a blízko nebude žádná, nezbyde mu nic než seno. Jo, ale pořád je to lepší, než když kostku uvidí a nedosáhne na ní, nikdo mu ji nepodá. Cítím se přesně tak. Vidím tu sladkou bílou radost, ale je jen moje vina, že ruka zůstává viset dál podél těla. Možná mám strach, že se rozpadne na jednotlivá krásná zrníčka a já už se nebudu mít ani na co dívat. A tak ji tedy nechávám ležet dál. Doufám, že přijde sama. Vím, nemá nožičky, ale třeba zafouká vítr a ona se ke mně dokutálí aniž by sama chtěla. Nic jiného ji nezbyde. Já pak nastavím dlaň a budu se kochat radostí, že je u mě a jen moje. Že ji nemusím půjčovat. A to je právě ono. Nevím, jestli je lepší toužit po té kostce tak, abych ji mohla zmáčknout v dlani a nebo jestli je lepší pocit, že tam leží. Třeba tam leží kvůli mě a těší se z mé přítomnosti jen tak, že mě pozoruje, že na dálku jsme vlastně my. Ale může to takhle fungovat? Protože já vím, že se z ní chci těšit, ale i tím, že mě bude hřát do rukou...
Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*Mezi?: já jsem pro spapání cukříku, sám jsem totiž doma vždycyky den po naplnění cukřenek kostkama všechny snědl ... a moje maminka tam od tý doby dává cukr sypkej ... achjó ;o) ... pasáž s koněm moc dobrá m.

fox
29. 10. 2000
Dát tip
běž do teho!

Barka
29. 10. 2000
Dát tip
:-))))))))))

bobotic
27. 10. 2000
Dát tip
Měla by jsi mu to říct. Ale já bych to asi nedokázal. :-)

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
dík mailíkům mi to asi říká víc než ostatním... trochu mě tam ruší ten pocit chtít vlastnit... před tím by kůň zcela jistě utekl... nedá si nasadit ohlávku, nechce zkrotit... nech ho divokého, ve své přirozené podstatě... na druhou stranu, když to nezkusíš, nikdy se nemusíš dozvědět, jestli by chtěl s Tebou běhat po loukách a ležet v trávě pozorujíc oblohu... takže bych asi volila cestu vztáhnout ruku, ale nečekat předem výsledek... je to těžké, když si přeješ určitý vývoj, ale tím se dost jasně ukáže, v jakém světě vlastně stojíš...

Barka
24. 10. 2000
Dát tip
Díky Bambulko, jsem ráda, že víš....:-). Možná, že bych měla něco udělat...někdy :-).

Stínovlas
23. 10. 2000
Dát tip
Poradit Ti nedokážu - sama jsem mezi dvěma světy. Ale špičkově jsi to napsala a proto máš tip.

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
klasický vrabec a holub... jen věc vzácnosti (ceny) a hlavně konrétního případu já většinou volím vrabce, ale občas se s mín než holubem nespokojím

zirafka
22. 10. 2000
Dát tip
to je docela dilema... :-)

Barka
22. 10. 2000
Dát tip
je to zvláštní pocit - to bude to pravé slovo, protože vážně váhám.........

Poetica
22. 10. 2000
Dát tip
Barko, ta zapomínáš na jednu důležitou skutečnost - ona se ti v dlani dřív nebo později rozpustí...

Roll
22. 10. 2000
Dát tip
To je těžký. Určitě záleží na konkrétní situaci. Jestli jde jen o kostku cukru tak ji ber, je jich dost -)))). Ale často se stane, že když to máš, tak tě to omrzí. Takže já vlastně taky nevim, ale sám bych to asi nechal ležet (toužit je taky hezký, ne?).

Koom
22. 10. 2000
Dát tip
Kostky cukru jsou tu od toho, aby se jedly:-) To by taky jednou mohlo zaprset a co pak?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru