Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejvyšší poučení pro ženy a dívky!

28. 11. 2004
0
0
2305
Autor
Giltar

Ciť pro co jsi,protože pro to jsi ženou!


Giltar
19. 12. 2004
Dát tip
Neblazni devce, vypada to, ze si to vycitas... to nedelej, nadseni je pouze chvilkou... vsak znaci neco vic... neni to vycitek, ktery kdyz prejde, nic po nem nezbude, jen se premeni ve stejnem gardu... vez, ze mluvim pravdu! Stava se, cloveku ono prvotni "zaslepeni" (vsak jak krasne a v tomto pripade tebou, ci tvymi 2 vetami) muze pretrvat dele a pak zdanlive zmizi (predpokladam, ze jsi mluvila o lasce ci zamilovani, ale tahle vec se da jednoduse zobecnit).

Nicollette
19. 12. 2004
Dát tip
no vyčítam - spíš mě štve, že nikdo ve mně užnehledá dál.... ale to je dobrý... existenční problém :-)

Giltar
19. 12. 2004
Dát tip
Není! Existenční problém můžeš mít, jedině když ztratíš základní články své existence. A to se může stát třeba když přijdeš na to, že není Bůh, nebo, že ten bůh, ve kterého jsi věřila, je falešný, pak máš vážný existenční problém. Možná, že to není ostatními, možná, že si to děláš sama naschvál a ten existenční problém pak můžeš použít! Není to marné v případě, že chceš psát, ale když chceš žít, tak je to nanic...

Nicollette
19. 12. 2004
Dát tip
...nebo když věříš v lásku a zjistíš, že láska neni.... takže to je ex. problém... naschvál.... to nevim, až tak to nemůžu posoudit, jestli se něco se mnou děje jen mojí vinou nebo tak...to je fuk

Giltar
19. 12. 2004
Dát tip
Laska neni? To je blbost... Rikas mi, ze moc premyslim (mas pravdu, je to zhoubne)... myslim, ze jsi to i ty, kdo moc premysli... v tom tkvi me nejvyssi pouceni :-) Pravda... neovlivnis to, ale pokud tomu rozumis (presneji to citis)... nemusis smutnet :-)

Nicollette
19. 12. 2004
Dát tip
nepřemýšlím, už mám jasno.... a co mi zbývá,... ok...

Giltar
18. 12. 2004
Dát tip
Nicollette: Inu... Jsi prvni, kdo ma vecnou pripominku. V jinem mem dile mi rikas, ze moc premyslim... Popravde, jsi jeden z mala lidi, kteri me nadchli dvema (a mene) svymi vetami. Je to mozna pozdni nocni hodinou, ale uplne me to vzalo...

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
Giltar: to se stává, že někoho nadchnu, ale ono to hodně rychle přejde víš...

Nicollette
17. 12. 2004
Dát tip
a pro co mam cítit?

Craerassy
09. 12. 2004
Dát tip
kdyby tam bylo ciď, tak bych cídila, ale tohle....:-)))

Giltar
09. 12. 2004
Dát tip
che che dekuju! Vam fsem

připomíná mi to -Cimrmanův absolutní verš-, jenže ten byl aspoň absolutní :o) tenhle je trochu odvázanej

katugiro
28. 11. 2004
Dát tip
těšil jsem se na vázané verše vidím jeden, zcela nevázaný

Giltar
28. 11. 2004
Dát tip
No vidíš:-)

skaman
28. 11. 2004
Dát tip
jako katugiro..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru