Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pýří dotaz

28. 11. 2004
1
0
6512
Autor
JiKo

Chlorofyl není co nás povyšuje
nad zásaditou hlínu
zásadně rosteme rychle
a patřičně odolně

 

Spínáme ruce v hrožení
obehnáni asfaltem
dešťovým útlakem shora
doráží nás pyl

 

Proč pýr nemůže dýchat
a přiléhavě tázat se psů?
Je odsouzen dělat potravu
venkovským krysám?


Pája
30. 11. 2004
Dát tip
nevěděla jsem jak zareagovat, jestli se mám jako chytit :-)))*** je to sračka :-)) evidentně ti to o lásce šlo mnohem lépe************ ....k pýru se ti špatně hledala slova, zásaditou zemi tam máš kvůli "zásadně" nebo naopak spínáme ruce v hrození by se mi líbilo......(náznak jak ten pýr roste rychle silně odolně?)...nebo to je v ohrožení? sis nesmyslně něco skládal :-) a přitoms ten pýr udupával, kryso! :-)))*** aby tě nedorazil pyl! - koukals ven? je tam úplný jaro!

_pyl_
30. 11. 2004
Dát tip
dorazil jsem ;-)))

JiKo
30. 11. 2004
Dát tip
Pája: super :)) dik, ty se prostě nestydíš :)) pyl: začnu tě sbírat a udělám med chuti kandovaných červánků - Papája bude mít radost:))

_pyl_
30. 11. 2004
Dát tip
jé--kandované červánky!! juj! :-)))****************** to je pěkné sesbírej mě, pojmenuj, zařaď, prociť a pak o mně napiš! :-))) a rozradostnils mě :-) děkuju milý jiko_kde_máš_mlíko :-))))***

JiKo
30. 11. 2004
Dát tip
_pyl_ však ty jistě víš, že již dávno napsáno jest :)

Craerassy
29. 11. 2004
Dát tip
Take...je mi ctí a národním svátkem...

Take_Five
29. 11. 2004
Dát tip
ty a svatá? pche! že tě houba nelápí! :))

Craerassy
29. 11. 2004
Dát tip
víš ho...uby o svatých, skřete pekelná:-333

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
na houby mezi prstama je nejlepší....jo aha to by byla komerční reklama:))

tos napsal po kolika litrech alkoholu? :-)))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
je to divný...

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
hele, jiko, měl bys argumentovat, když o něčem řekneš, že je to divné!

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
avi

Elyn
28. 11. 2004
Dát tip
proč vás doráží pyl? Těch psů bych se tázala, proč na vás čůraj.. venkovský krysy to jedí? až na todle se mi to líbí.. a nebo jsem to dílo nepochopila.. :) to je taky možný.. je to divný, ale docela hezky divný.. první dvě se mi líběj dost.. a otázka: Proč pýr nemůže dýchat.. tu budu ještě dlouho v uších slýchat..:)

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
Dis: nemám argumentů, když sem to psal přišlo mi to super... no a pak to sem dal a teda sem jako nechtěl říct přímo že to je blbost taxem napsal "divný" .)) no a taky taková příprava až mi to kriticky strháte, spousta lidí to tak dělá i já ale jen někdy, když si nejsem jist výsledkem :) Elyn: pýr nemůže dýchat, protože ty prostory mezi chodníkama prostě furt někdo seká buď králíkům, křečkům anebo jen tak protože je to fyrma na údržbu městských zelených ploch :-) no a ten pyl... páč pýr se množí odenky....teda aspoň myslim jináč je to faux pass ale říkejme tomu básnická licence .)

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
ano, příznačné, ale málokdo to přizná :))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
dis: tak s neboj mi napsat že se ti to nelíbí..máš tu prostor, chci slyšet názor!

Elyn
28. 11. 2004
Dát tip
no jo, ale ty krysy... to je jakože označení králíků z balíkova?:) ale s těma psama jsem čekala větší rozlet do protestu - jako proč na nás čůrají, pokoj nám nedají, jen po nás hážou smrduté kosti a naše těla drásají, když je chtějí zahrabat a podobně..:)) Jsem od pýru čekala trochu větší humbuk za pýří práva..;)

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
první, co jsem tu chtěla napsat bylo "viz. jiko" (jakože ta Tvá kritika:) ) já vůbec nevím, co čtu, když to čtu totiž

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
no jo holky někdo holt píše vo lásce a jak na ženský chlapy serou já píšu a baví mě to velmi o neuvěřitelných věcech, najditemi na písmoni báseň o pýru, kolik jich je? A kolik je básní o lásce a vztazích? ps: je to blues a né protest song, škoda že jsi Elyn čekala a já tvé čekání nesplnil... neboj takhle to cítím u 90% věcí tady taky :))

Elyn
28. 11. 2004
Dát tip
jiko, ty jsi to nepochopil. Mně se tvoje báseň o pru líbí, jen nechápu ty venkovský krysy.. ty mi tam nesedly.. ale už mlčím, zdá se, že jsi velmi srostlý se svým dílem a budeš ho bránit zuby nehty..;)))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
dis: to je škoda že čteš a nerozumíš, páč já píšu hodně jednoduše... ale nebreč, já z 90% taky nerozumím...héé Krásy by ti mohla povídat jak mi musí ty svý věci dycky vysvětlovat .))

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
ale vždyť to Tě neuvěřitelně šlechtí! :))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
Ely: no původně to mělo bejt něco ve smyslu nedomestifikovaná zvířata :)))) Dis: dík za uznání, konečně sem ho z tebe vymlátil :)))

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
a přitom je to divný, protože to, co je mi protivný, se mihotá jen v první části (Chlorofyl není co nás povyšuje / nad zásaditou hlínu - bože:) ), ale stejně nevím, co jsi mi tím chtěl říct Crae Ti vysvětluje? pche! bych se na Tebe vyprdla :)

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
:))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
Dis: Jo vysvětluje a šlechtí jí to :)))) rostliny pomocí chlorofylu vyrábějí kyslík, bez toho by nebyl život a tak se zelený pýr pyšně povyšuje nad hlínu a to jak ve smuslu povyšovat se nad někoho slovně tak ve smyslu že roste a tím je výše než úroveň země třeba i o 5cm :)) zásaditá hlína - no někerá je kyselá jiná neutrální další zásaditá.. v každém typu rostou jiné druhy rostlin optej se v zahradnictví....no jo to víš technicky založený chemik :)) (ps: si přečti mou Lásku promovaného inženýra a můj sklon k vědě ti bude jasnější) :-)

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
jikó, narůstáš v docela jiné rozměry! :) netušené inžu si přečtu, ale teď mám slabý žaludek, tak až pak - já a technika, to nepasuje, bojím se jí jako pavouků

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
se neboj je to láskyplné vyznání :) kurňa dva lidi v kritikách a 44 čtenost tomu se říká podvod:))))

Je to divný...

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
Howno, je to jiný než tady všici chtějí číst.... kdyby tu tak byla Pája....ta se nebála říct je to sračka....

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
hmmm, tak já jdu hned, páč jsem zvědavá na technické vyznání :)

Víš, Jiko, já sem jako nechtěl říct přímo že to je blbost taxem napsal "divný" .))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
ty wole to je absurdní umělecká diskuse o díle :))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
netopýr je bruttopýr mínus tarapýr :)

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
to by byl spíš nudopýr ne?

Craerassy
28. 11. 2004
Dát tip
tak já si dovolím šlápnout do toho psího onoho a řeknu, že napsat tohle Jinovata nebo srha, je to nejspíš ve výběru..pravda, musela jsem si u tebe ujasnit nějaké nesrozumitelnosti, ale to nic nemění na tom, že ačkoli je to na první pohled divný, na druhej to pro mě na tip prostě je

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
Kráe: neplýtvej svou pověstí :))) ale dík potěšilo

Craerassy
28. 11. 2004
Dát tip
JiKo...kašlu na pověst

Take_Five
28. 11. 2004
Dát tip
souhlasím se zlodějkou..bohužel..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru