Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inline bruslení

28. 11. 2004
2
0
1654
Autor
JiKo

To nahoře jsou inlajnový brusle - je to takový příklad. Pro začátečníky - nejezdí se s nima na ledu, páč maj kolečka.

 

A protože sportování pouze pohybem ruky při vedení pera na papíru není dostatečné, dávám dohromady lidi kteří bruslí, či nebruslí a jsou ochotni vrazit pár € do půjčovného, a kteří by chtěli až bude čas prostor a naklonění elementálové - prostě jít si zocelovat svaly bruslením :)))

 

Takže kdo by chtěl být obeslán inlinebruslopozvánkou nechť napíše svůj nick níže a na obálku heslo "Inline bruslař" :-))

 

Taktéž toto fórum slouží jako odhad počtu zájemců

 

Jo a jedná se s největší pravděpodobností hraničící s jistotou o akce které budou v Praze a okolí (tj. v Neratovicích :))

 

Členstvo odvážných: _JiKo_, cekanka_ucekana, StvN, Daisy, swandrow, JazROY37, pozorovatel


JiKo
06. 04. 2005
Dát tip
Svolávám bruslení na sobotu, kdo bude mít zájem viz zde: http://www.pismak.cz/dilo.php?num=156400 Konec hlášení

StvN
06. 04. 2005
Dát tip
Hele nevíš kde by se daly levně sehnat jedny brusle?

JiKo
06. 04. 2005
Dát tip
v té půjčovně nějaké mají, když vemeš loňský model stahneš to tak na 3000, já koupil ty svý loni na proseku v té Bille ve druhém patře je levnej sport. důrazně ale doporučuju koupit si značkový. činský brusle sou kolem 2000 značkový od 3000 a rozdíl v klavitě boty a pod velký

JiKo
25. 03. 2005
Dát tip
Svolávám bruslení na zítra kdo bude mít zájem viz zde: klikni Konec hlášení

ty ses zbláznil! :-))))) já mám brusle ještě v herně, skončila jsemtam na Novej rok a od tý doby jsem netréno¨vala .-))))) a jak to moje bruslení vypadalo, to víš :-))) magore :-)

Prokletí
30. 11. 2004
Dát tip
ach ach, kde jsou doby, když měly ještě brusle čtyři kolečka po stranách jako autíčko... achach ;o) m.

no dobře a dovolíš mi zkraje aspoň padat v práci na koberec?????

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
máš povoleno 15 pádů denně :))

JazROY37
29. 11. 2004
Dát tip
Ty jo, tak teď jsem fakt naštvaný a rozmrzelý :-( Proč nebydlím v Praze? jediný kámoš, který se mnou sdílel inline vášeň se odstěhoval a Vy si pořádáte výjezdy na druhém konci republiky...hm :-( No, třeba to nějak vymyslím... Boby, řekni kdy... :-)

a převádí se mi zbytek do dalšího dne? Dneska jsem neměla ani jeden! Chatám se na jedný straně skříně a na druhý lednice :-)))))

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
tomu moc nevěřim asi to dojdu zkontrolovat :)) pževádí se ale max do druhýho dne jako u Oskara :)

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
jazi nekendi že tam nemáte něco jako my Letnou kde lidi jezděj tam se moheš skamarádit anebo existuje sportovní seznamka a pod.

JazROY37
29. 11. 2004
Dát tip
JiKo: Já mám čas na sportovní seznamku? :-) Jinak parčíky a tak tady samozřejmě máme, ale kvalita povrch nic moc, teď nám staví skatepark hned vedle práce, ale než se dočkám prvních ramp, tak budu mít bílé fousy až na zem... :-) Jinak v Ov a okolí by se něco našlo, ale vesměs tam jezdí bezva uzavřený skupiny s nášivkami marjánky na bundách... atd... :-) Severní Morava je nádherná! :-)))))

JazROY37
29. 11. 2004
Dát tip
Jina jsem to myslel spíše tak, že kdybych byl náhodou v Praze ve škole, že bych se připojil. Čistě kvůli zaježdění bych do Prahy nejel a pokud jo, tak na Štvanici...

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
JR kde na štvanici myslíš?

prima, takže zejtra smim třicetkrát :-))))) dyk jo, přijeď se klidně podívat, ty dva metry od lednice ke skříni zvládám bravurně i v jedněch ponožkách :-))))) a to mám v cestě díru v koberci :-)))))

JazROY37
29. 11. 2004
Dát tip
JiKo: Na štvanici máte skatepark. Rampy a tak...:-) Nejlepčejší v ČR. Tys to nevěděl, pořádají se tam i mistrovství...

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
JR já sem ve fázi kdy mi stačej rovïnky a malé kopce ve stromovce a na letný a taky pivo tam maj :))

JazROY37
29. 11. 2004
Dát tip
JiKo: To je taky bezva fáze, já na bruslích nestál celou sezónu...asi na tom budu podobně... :-(

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
swan: neboj začátečníků je víc, smát se nebudeme, budeme pomáhat zvedat :)

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
a

pozorovatel
29. 11. 2004
Dát tip
počkat, počkat, lze si brusle půjčit? mně jsou moje už malý hrozně rostu:))

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
pozo 50 až 90 na hodinu se tak platí

pozorovatel
29. 11. 2004
Dát tip
euro nebo tolary? a to je na tý Florenci v garáži? :))

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
to já nevím zdq to bude letos anebo třeba na jaře dávám dohromady lidi zatím, deš do toho?

pozorovatel
29. 11. 2004
Dát tip
dřív jsem na inlajnech trávil celý dny a teď se mi stýská... jdu do toho pod jednou podmínkou: Nenapíšeš mě mezi členy!:)) ...když mě tu už všichni podezíraj, že se vetřu kamkoli....:)))

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
tady indulony vítáme :)) kdo maže ten jede přece!! :-)

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
taxem ti vyhověl si i nesi tam :)

pozorovatel
29. 11. 2004
Dát tip
a kdo je pořádně namazanej, vojíždí nejlíp :)) díky:)

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
Pište na adresu Studio Kamarád Jindřišská 16, tři jedničky padesát Praha jedna ... ale jen v případě že nechcete aby váš hlas byl započten do slosování o hodnotné ceny. Jináč piště normálně sem dolu :)

já chci vyhrát cenu! nejhodnotnější! Tohle dílko se ti pocedlo, musim uznat :-)))) za to si tip zasloužíš :-))) ale v inlajnech na asfaltu mě nečekej ani v Praze, ani v Neratovicích, já zatim zustanu na tom koberci v práci s pěti ponoškama :-)))))

Craerassy
28. 11. 2004
Dát tip
joo...zase ta Praha....:-)

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
čekanka: no když někdo dá 1500 za brusle, chce je užít ne? Dám ti motivaci, teď sem viděl asi 50letýho chlapa..jezdil padal ale zved se a jel dál..nakonec se každej naučí Krá: no mužem udělat nějaký podsekce ale na dálku těžko cos organizovat, koukni na Petra Pana jdem s nim do zoo a maj zavříno :)

StvN
28. 11. 2004
Dát tip
V zimě, jo? No možná bych mohl dovézt z domova starý dobrý sešmajdaný. Ale na tebe by určitě stačily. Předběžně si mě písni. StvN

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
StvN no já moc neumím:)) V zimě se jezdí v garážích na Floře... teda snad to bude znova :))

StvN
28. 11. 2004
Dát tip
To by snad šlo. V lednu budou zkoušky, to by měl být i čas.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru