Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noví hit

29. 11. 2004
3
0
1547

Komentátor: A je to tady. Dlouho jste na to čekali, dlouho jste si zoufali. Tolik nudných dní muselo uplynout... Teď jste se konečně dočkali. Nová televizní šou na naší Nové televizi vám přinese úplně Nové... mladé... krásné... zpěváky a jejich hity v Novém programu. <zvyšuje hlas> Chcete je?

 

publikum: Jóóóóóóoóóó

 

Komentátor: Cože? Neslyším vás...

 

publikum: hlasitěji: Jóóóóóóóóóó

 

Komentátor: Chci slyšet potlesk, chci slyšet aplaus, <zvyšuje hlas> chci slyšet bouři...

 

publikum: ještě hlasitěji: Jóóóóóóóóóó; navíc aplauduje, ozývají se výkřiky a pískot

 

Komentátor: Slyším, že je chcete... <zvyšuje hlas> A dám vám je

 

publikum: bouří

 

Komentátor: <hodně zvyšuje hlas> A už jsou tu, naši Noví zpěváci, Noví moderátoři naší Nové šou... <ŘVE DO MIKROFONU> Šááááááááááárka Plaňková a Sámer Hnisááááááááááááááá....

 

                    přichází Šárka a Sámer, komentátor odchází

 

publikum: je v extázi, část dosahuje orgasmu, část omdlívá

 

Šárka: Ahoj, jste skvělí. Budu tuhle Novou soutěž uvádět se svým velkým kámošem Sámerem... máme se spolu moc rádi a vůbec není mezi náma rivalita. Věříte mi to?

 

publikum: Jóóóóóóóóóó

 

Sámer: Che, já bych tě nejraději zabil a tuhle šou dělal sám. Ale předtím bych tě ještě vojel, jsi taková pěkná kostička.

 

publikum: Jóóóóóóóóóó; část se směje, část opět dostala orgasmus

 

Šárka: Prase jedno! Si myslíš, že když jsem krásná, půjdu s kdejakým uslintancem. A navíc jsem tu od zpívání.

 

Sámer: Tak nám zazpívej svoji Novou písničku "Jsem sexy, vím o tom a budem si spolu hrát".

 

                                                  Šárka zpívá

 

publikum: je v extázi, aplauduje, část opět zažívá orgasmus, část opět omdlívá

 

Sámer: Teda Šárko, to bylo fakt skvělý, jak jsi třeba zpívala "...mám ji těsnou, pojď si hrát...", tak se mi postavil. Taky se vám postavil?

 

publikum: polovina(v extázi): Jóóóóóóóóóó; druhá polovina mlčí

 

Šárka: Ty seš fakt úchylák, Sámere. Kdybys taky někdy myslel na něco jiného. Radši nám zazpívej zase Ty svůj Nový song "Jsem bohatý a slavný a miluju Tě".

 

                                             Sámer zpívá

 

Šárka: To bylo krásný, Sámere, vůbec jsem nevěděla, jakej jsi doopravdy. Ale teď už to vím. Bylo to moc romantické - celá jsem se rozplývala. Hlavně jak jsi zpíval "...mám vilu, Porsche, bazén a chci se s Tebou o to podělit, když mi dáš..." to bylo tak nádherný a romantický. Holky, šly byste se Sámerem?

 

publikum: polovina(v extázi): Jóóóóóóóóóó; druhá polovina mlčí

 

Sámer: Tak vidíš, teď můžem jít spolu do zákulisí a ukážeš mi, jaký jsme kámoši. Takže se tu všichni mějte skvěle, byli jste úžasný...

 

publikum: bouří

 

                                    Šárka a Sámer odchází

 

publikum: pomalu odchází... partnerské dvojice se na sebe venku ve víru vášně vrhají... "Bylas fakt dobrá, Šárko... promiň, Petro, já to tak nemys..." - "Pst, tys byl taky skvělej, Sámere..."


Eidam
26. 10. 2005
Dát tip
avi

Death_cat0
30. 11. 2004
Dát tip
Mě to pobavilo ale drama to teda nebylo:) Pro ostatní kritiky: podle myho to byla dost dobrá kritika naší úplně nové a úžasné hudební scény.

j_i_r_i_k
29. 11. 2004
Dát tip
Hmmm, že by Tě omrzela póza a zkoušíš něco nového? Mno, jen do toho, vcelku Ti to de...

Dero
29. 11. 2004
Dát tip
:o)))))))) To je blbost na entou, ale lepší než předtím. :o))))

Movsar
29. 11. 2004
Dát tip
naprosto úžasné. i řemeslně. trefa do černého!!! vtip to má!!! t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru