Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Scházíš mi lásko

23. 10. 2000
1
0
1793
Autor
V_4_C

o lásce

Žádné nové zprávy, mě lásku nenesou… Snad pošťák bloudí a nemůže najít… Dům kde láskou trpím, pod známou adresou… Scházíš mi má lásko každou další vteřinu… Sam v lůžku ztracen, jak v čase minulém… Zvídaví pohled můj nahlédne pod prázdnou peřinu… Po nocích lámu kód Tvé přísné ochrany… Zloděj jsem Tvých nejskrytějších myšlenek… Jsem propast do které padáš bez možnosti záchrany… Jsme život a naše láska dost dobrá režie… Jsme námět tisíckrát ohraný, již znám Tvůj kód… Bez lásky nelze a ten kdo zapomněl, nežije… Bez Tvé lásky umírám každý den tisíckrát… Pokaždé jiný a přece tak stejně znovu zrozený… My láskou pokřtění, začneme od nuly zase hrát… Znám tvůj kód, a můj zdá se mi bezcenný… Já ten nepatrný bod, životů dávno minulých… Byl… jsem… a navždy budu v Tobě ztracený…
fan_tom
23. 11. 2000
Dát tip
žádné nové zprávy?........a chceš je vůbec?

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
lze najít cestičku a pak se dát vést dál... a nebo se zkus přestěhovat, nová adresa, změna, ...:-)) básnička hezká, ale asi bych čekala zajímavější pointu...

Mámalibor
23. 10. 2000
Dát tip
*! nebudeš

Mámalibor
23. 10. 2000
Dát tip
00000000000000co je to nula?????????--*! ****************-"!"-******************* to je nejkrásnější Tvoje dílo.........*! ******************************ne nula...

Tom
23. 10. 2000
Dát tip
na muj vkus trochu preslazeny, ale furt kvalita.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru