Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zákon o domácím násilí

08. 12. 2004
2
0
2593
Autor
Rudysoft

Zákon o domácím násilí

Rudolf Pokorný

 

Domácí násilníci mějte se na pozoru! Poslanci totiž nedávno schválili zákon, který násilí mezi partnery  zařazuje mezi trestné činy a domácí násilníci tak budou moci jít do vězení až na osm let. Hezký to počin z parlamentu, jen se obávám, že dojde k jeho zneužití. Už to slyším: „Ráda bych na manžela podala účelové trestní oznámení, důvod: vyřizování sporů v rodině“. No uvidíme jak to dopadne, neboť některé zákony s dobrým úmyslem se na konec ve zlé obrátily. A jedna perlička na závěr: podle poslanců existuje ale i nemálo mužů, kteří jsou domácímu násilí od svých žen vystaveni rovněž. Hmm… Tak nevím, zda páni poslanci tuto informaci získali z vlastní zkušenosti, ale jedno je jisté, pokud se muž nechá mlátit dřevěnou vařečkou na jídlo, tak netřeba ho litovat, neb chlap to jistě není…


synáček
08. 12. 2004
Dát tip
T*

StvN
08. 12. 2004
Dát tip
Dobroš. O tom snad není sporu.

evian
08. 12. 2004
Dát tip
to je strašná krávovina zvlášť po tom, co nedávno v telce ukazovali toho ochrnutýho chlapa, co ho manželka půlku jejich manželství terorizovala

Hm... Ohledně toho, že manželky budou "podávat účelová trestní oznámení" jak na běžícím pásu, tak to střílíš vedle. Když se dva berou, tak je jim takovýhle zákon někde a když už jim to přestane klapat, tak spolu už nežijí a jenom čekají na potvrzení rozvodu. Problém bude spíš v tom, že pokud je žena v domácnosti násilně utlačována svým druhem, tak se málokdy ozve. Ať už je to ze strachu, psychického vydírání, nebo z obavy, že by skončila sama na ulici. Že se přijal zákon je sice krásné, ale nejedná se o mnoho víc, než o gesto politiků, aby v očích veřejnosti vypadali, že něco dělají. Vem si to prakticky: Pokud už žena toto obvinění vznese a bude pravdivé, tak ji do doby, než soud rozhodne, stačí muž stokrát umlátit k smrti. Už dnes může žena muže (a i naopak, samozřejmě) žalovat za ublížení na zdraví, za týrání či potlačování lidských práv a svobod. Pokud však soudy budou pracovat pořád stejně, tak můžeš mít sebelepší právní řád a je ti na dvě věci. K poznámce, že chlap, který se nechá šikanovat od ženy není chlap: A co třeba, když je ten chlap nevyléčitelně nemocný? Nebo když nemá kam jít? Když ho žena vydírá přes děti? Týrání není jenom fyzická záležitost, ale především psychická. Suma sumárum glosy mám rád. Ale nesmí to být rádoby povrchní plkání nad věcí, ohledně které ti chybí rozhled. Měj se a pevně věřím, že tvoje další glosa bude lepší!

Rudysoft
08. 12. 2004
Dát tip
Malý muži, koukám, že tebe žena doma mlátí :-)))))

Rudysoft
08. 12. 2004
Dát tip
evian: To není kravina, protože ochrnutý chlap, je jen poloviční chlap a co má ženská s ním pak jiného dělat?;-) P.S. Já vím, mluvil bych jinak, kdybych byl ochrnutej, ale to bych zase neměl ženskou...

Rudysoft
08. 12. 2004
Dát tip
Big_George: Dík za pochvalu Malý_Jiříčku ;-)))))

...no ja ked si pri mojej vyske 172cm...predstavim nejaku barokovu velrybu...tiez mam niekedy strach ze dostanem po hlave...

Rudysoft
08. 12. 2004
Dát tip
Malý_Jiříček: Schovávat se za syna, to jsi chlap! Asi ne, koukám, že tebe žena taky doma mlátí :-)))))))))))))))))))))

Rudysoft
08. 12. 2004
Dát tip
Malý_Jiříček: Počkej, ty jsi fakt řekl slovo inteligence? Fakt jsem nečekal, že nějakou máš, ale teď chápu, máš, ale je u tebe tak vzácná, že ti ji manželka musí uměle udržovat... :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) P.S. Kdy zase dostaneš svůj lék? Začínáš nám hloupnout.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru