Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věřím?

03. 12. 2004
4
1
5214
Autor
Elanor

aneb mé vyznání v sedmi pádových otázkách

  1. Kdo? Co?

Já! Věřím celá. Věří má hlava, ruce nohy, srdce. Věří celá má duše. Věřím já se mnou půlka planety. Věří i druhá půle planety, jen si to ještě nepřiznají.

 

  1. (Bez) Koho? Čeho?

Bez víry. V sama sebe. Nevěřím, že zvládnu žít dlouho. Jediné, co umím dělat sama je dýchat. Svět bez víry by se zhroutil.

 

  1. Komu? Čemu?

Věřím tomu, že já jsem já. Třeba i tomu, že zítra opět vyjde slunce. Věřím všemu v, co správný nerealistický člověk má věřit. Věřím sobě. Věřím židli na které sedím, že ještě chvíli vydrží. Věřím, že dobro vždy zvítězí, i když budu stát na špatné straně. Věřím, že se jednoho dne přestane všude válčit, i kdyby to znamenalo, že tu nikdo nezůstal.

 

  1. (Vidím) Koho? Co?

Vidím víru jako další slunko na obloze. Jako další měsíc obíhající kolem země. Ťap, ťap, hlídá mé kroky. Sice ho neslyším,ale vím o něm.

 

Doufám ve 4. pádu V Koho? Co?

Že víra bude tom, co mě provede životem. Věřím na lásku na první pohled, osud.

 

  1. Oslovuji! Volám!

Víro! Neopouštěj mě. Drž nade mnou svou ochrannou ruku do sklonku mých dní. Víro, můj patníku u cesty, o který se až budu znavena opřu, stůj tam dále.

 

  1. O kom? O čem?

O víře nediskutuji, nepochybuji, nevyjednávám.

 

  1. S kým? S čím?

Se svou vírou projdu celý svět kolem dokola a mou stezkou budou lidské duše.

 


1 názor

Zin
02. 10. 2009
Dát tip
Jojo, o víře to tady všechno je..

Elanor
09. 02. 2006
Dát tip
Hlavne je to moje slohovka

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
zajímavý nápad

Kordus
12. 01. 2005
Dát tip
Je pěkné v něco věřit... Já věřím v to, že tohle si zaslouží TIP :D

Kordus
12. 01. 2005
Dát tip
tak TIP :D

Elanor
12. 01. 2005
Dát tip
kORDUS :)) ti ď :)) za ť :) mmch : čím že jsi mě poctil dvakrát ?

Kordus
12. 01. 2005
Dát tip
To bude tim, ze jsem v prvnim prispevku zapomenul zatrhnout Tip :D

Koukám, že emnice nějak zmizela...

Jak toooo??? Co se stalo??? Kdo nám v tom dělá nepořádek?

Tohle se bude muset vyřadit, z klubu.

hmmm, to asik jo.... fňuk.... takže milá autorko, vzhledem k tomu, že to už není emnice, vyřazuji toto dílko z klubíku....

Elanor
08. 12. 2004
Dát tip
ha ha....ne metaláka :) no ale to nebxlo umyslne...miluju jednoho roztomilýho punkáče, říkam mu kasperidas a tohle dílko bylo pro nej...

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
Vesuvanka :Děkuji :) A vidíš takhle vypadají školní práce :o _Birkoffe_ šílim...

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
_B_: leze na mě jaro...co na tebe? :)

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
avi

vesuvanka
06. 12. 2004
Dát tip
Z dílka vyzařuje veliké nadšení, víra... Je to moc hezky a zajímavě zpracované v pádech... TIP

to je škoda..... no, už se stalo a není zač Elanor....

Nicollette
03. 12. 2004
Dát tip
jo, pátej pád je kouzelnej :-))))) *

:-))) ještěže sou ty vážný kritiky.... :-)) klub a kategorie emnice.... :-)) jinak by to byla citovka? :-))

JazROY37
03. 12. 2004
Dát tip
pátý a šestý pád se mi líbí

věř a víra tvá si tě uzdraví, nebo tak nějak? ve víře je síla!, jenom bych měl trochu strach věřit za celou planetu

Elanor
03. 12. 2004
Dát tip
Kouzelná květinka : dík :) potěšilo :) Smokrew_: Něvěřím za celou planetu, ale ono to ty ostatní kolem mě strhne víš? all: snad jste se alespon trošku usmáli, nebo že vás to zahřálo u toho vnitřního orgánu (žaludek? :) p.s. máte rádi blbůstky?

Elanor
03. 12. 2004
Dát tip
můžeš mi to přeložit to co jsi napsal?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru