Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Intimní přání z přepracování

23. 10. 2000
0
0
2284
Autor
J

indispozice

Stále mi uniká života správný rytmus. Zatím chci jediné: mít pravidelný cyklus.
Jákob
29. 10. 2000
Dát tip
:o)

J
28. 10. 2000
Dát tip
Merle: Jsi vedle. Ale jsou to homeopatika. JiKO: Klidně si to s Merlem piště do zpráv.

JiKo
27. 10. 2000
Dát tip
Merle no ehm :-)) někdy ti vysvětlím cože vlastně v práci dělám :-) ps: Jinak cyklus se nemusí jen porouchat ale i zastavit ;-)

Merle
27. 10. 2000
Dát tip
J: protože nevím, co to je (odhaduju to aspoň správně na Jonáše od Suchého?) zní to pro mě velice zajímavě :-))) Jiko: vysvětlíš...

Merle
26. 10. 2000
Dát tip
Jiko: pochlub se... J: soury, ale o ženských cyklech opravdu nic moc nevím... jinak bych se ti určitě snažil poradit :-))) ale ne chemikálie... nejlíp nějakou přírodně léčivou kůru....

J
26. 10. 2000
Dát tip
Co třeba Joalis regular od dr. Jonáše...

J
25. 10. 2000
Dát tip
Merle: Já jsem se taky smála a dala jsem to sem jako indispozici...ale to mi chodily kritiky do zpráv a ne sem. Taková oddechová, no. A sbíhají se mu tu najednou nejrůznější chemikálie a doporučení k užívání...

Merle
24. 10. 2000
Dát tip
ech, málem jsem vyprsknul na klávesnici svoji svačinu... :-)))))

JiKo
24. 10. 2000
Dát tip
Merle a to máš ještě štěstí, že to bylo jako indispozice a chybí tu můj komentář :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru