Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

perfor dnes 20:00pm

03. 12. 2004
7
1
4353
Autor
bota

prosím čtěte to pomalu a bez přeřeknutí, není to moc náročný ani dlouhý:))

Tak jsem vstával přesně v 6:00 am jako každej den, udělal jsem si toasty a jel za šéfem na roh 30. a 21. ulice.
Šéf už stál se svou gardou před stanicí a zaterasil mi kolem dokola cestu svejma poddanejma.
Jsem vystoupil a řikám: "Co se děje šéfe?"
"Ty hajzle!!", řek šéf a voddělal mě.
"Do hajzlu", řekl jsem si.

Tak jsem vstával přesně v 6:00 am jako každej den, udělal jsem si toasty a jel za šéfem na roh 30. a 21. ulice.
Šéf mi dal případ s Uhlíkovým gangem a dal mi s sebou toho nováčka Harise.
"Tak to nepřipadá v úvahu, s tím holobrádkou do ničeho nejdu", řek jsem šéfovi.
"Musíš ho vzít s sebou, přišel jsi dnes do práce jako poslední v 7:00 am jako každej den a on zůstal tobě."
Tak jsme vyrazili na daný místo, mělo tam bejt nějaký skladiště se zakázanejma uhlíkovejma nábojema.
Jak jsme tam přijeli, tak nás jejich gang obestoupil dokola, přišli k našemu autu a rozstříleli nás na malinkatý rakvičky.
"Do hajzlu", řekli jsme si s Harisem.

Tak jsem vstával přesně v 6:00 am jako každej den, udělal jsem si toasty a jel za šéfem na roh 30. a 21. ulice.
Šéf tam stál se svou ochrankou, poslal je pryč, já vystoupil z auta a rozstřílel jsem ho nacimprcampr.
"Do hajzlu", řekl šéf.

Tak jsem vstával přesně v 6:00 pm jako každej den, udělal jsem si toasty a jel do divadla na roh 30. a 21. ulice.
Kámoš, co hraje šéfa lučištnické bandy, típl cigáro a říká:"Dneska bude dobrá perfor."
"Do hajzlu", řekl jsem si.


1 názor

Rabb
25. 08. 2007
Dát tip
tak umřel nebo ne? a kolikrát nakonec? jinak jako fajn.. zasmál jsem se.. ..ale.. ale povídka to nejni fakt.

Empty
04. 12. 2004
Dát tip
neni to povídka

cup_of_tea
04. 12. 2004
Dát tip
je to blbost jakube ale jako líbí se mi. *

bota
04. 12. 2004
Dát tip
hej kájo.....jaká blbost, to má v sobě obrovskou myšlenku.....akorát sem to obalil do blbosti aby si toho někdo všim......:)) Empy: já vim, ale nevěděl jsem pod co to dát.......

zuzuzu
03. 12. 2004
Dát tip
pyčo dneska bude dobrá perfor asi

Nicollette
03. 12. 2004
Dát tip
:-)))) zuzu ty máš p**u s tvrdym? :))) kdo je tenhle bota..... sakra sakra :))

bota
03. 12. 2004
Dát tip
já si myslim:)) dej tomu aspoň tip néééé voe:)))

zuzuzu
03. 12. 2004
Dát tip
je lepši ji mit s trvdym než s měkkym, uznej sama

Nicollette
03. 12. 2004
Dát tip
uznávam :-))) chtěla sem ti trochu nahrát :))

zuzuzu
03. 12. 2004
Dát tip
taks mi nahrála a ted už oba víme co spolu budeme dělat až přijedeš

bota
03. 12. 2004
Dát tip
zuzuzu di do hajzlu!!!!!!

Nicollette
03. 12. 2004
Dát tip
a já přijedu?.... co děláš na silvestra? :-))))) :-)) ne pardon, já se rdím.... já sem myslela, že už mě bota nemá rád... :)

zuzuzu
03. 12. 2004
Dát tip
na silvestra mám něco o pulnoci u kamaradky ve vaně, ale jinak nevim... chceme něco udělat v olomouci ale ještě nevim s kym kde jak...

Nicollette
03. 12. 2004
Dát tip
tak to pardón, to nic :-))) tak kdyby to bylo něco tadyhle s autorem tak já se dyžtakto možnáto přidamto.... :))

zuzuzu
03. 12. 2004
Dát tip
však jo však přijed však něco podnikneme...

Nicollette
03. 12. 2004
Dát tip
však teda zvážim uvidim poinformuji děkuji prosím na shledanou

Jeheheman
03. 12. 2004
Dát tip
Vissel_:)))))))) raple

etna
03. 12. 2004
Dát tip
taky miluju toasty:)

wazzup
03. 12. 2004
Dát tip
hustý:) tipnu si:)

WiruZ
03. 12. 2004
Dát tip
dobry t

Print
03. 12. 2004
Dát tip
:-))*

Alojs
03. 12. 2004
Dát tip
povedene, mozna ze by potrebovala jeste vypilovat forma, ale rychlejsi spad a vtipny konec to cele drzi nad vodou.

Kytiii
03. 12. 2004
Dát tip
co je perfor :o(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru