Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska nebo nemoc?

04. 12. 2004
5
1
3474
Autor
Elanor

Co mě tak napadlo, když jsme byli s Vampíkem

Když jsem k někomu přicucnutá jako klíště...

A když mu chci říct :

Mám tě ráda...

Tak to vlastně není láska ale...

KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA... :)


1 názor

Zin
02. 10. 2009
Dát tip
:-))

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
:-))) ...tip

Vampirek
02. 01. 2005
Dát tip
:)

Elanor
08. 12. 2004
Dát tip
beru tě za slovo :)

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
Dotek . to nevím jestli je dobře...zbavit se ho...no treba mi pak vyzná lásku :)

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
_birkoff_ :No asi jsi měl důvod :) no, neboj ted uz nemusis... leda by jsme do toho kouta zalezli spolu :) (to je dobrá nabídka ne? )

Dotek
07. 12. 2004
Dát tip
Elanor: Žádná láska, chce Tě jen do postele. Bacit bacila, tak je to ;-)

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
Třeba se z něj stane chřipka :o a oaj jsme u toho zdravého pohybu na zdravém těle...ehm zdravem vzduchu? bacit je moc krute...´Jen tak naplacat :))) nic se preci nema prehanet .)) chtelaa bych byt strašidýlkem Emílkem...víš proč? :)

Dotek
07. 12. 2004
Dát tip
Proč? :-)

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
Protože patří do všech postýle k:))))))

Dotek
07. 12. 2004
Dát tip
To Ti nezávidím, mě se totiž do postele vůbec nechce. Přijde mi to jak tréning do rakve. Ale ty uši z angorského králíka..., ...to bys se teď na zimu hodilo :-)

Dotek
06. 12. 2004
Dát tip
Určitě se u toho zapotíš, jestli to bude bezva to Ti říct nemůžu, ani Ti nemůžu říct jaký je. Já měl jenom chřipku, už nevím kde jsem se s ní dal dohromady, ale hodně brzo jsem s ní skončil v posteli. Trochu jsme řádili, až ze mě lilo, ale jinak romantika s čajem. Byla to sice láska na první dotyk, ale jak víš tyhle postelový vztahy nevydrží ani měsíc. Trochu jsem se vypotil a měl jsem jí z krku. Je to možná trochu surové, ale tímhle by si měl projít každý. Opravdu se to vyplatí, jde přece o zdravý nebo ne? :-))

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
Romantika s cajem je pjekná představa, jen co je pravda:) zalezem si s chřipákem do sauny a bude to:) je fakt, že nám ten postelovej vztah nejak končí..assi jsem ho utahala..to víš jsem nezmar :) No je fakt, že když jde o zdraví tak to z tý postele nevylezu dokud mi nezamává bílou vlajkou, že se vzdává..Skolím ho jako polárního medvěda :)))

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
Leasi:No vidíš, není lepsší se smát? :)))))) ale bacha na to. Jednou jsem se smála tak, že jsem si natrhla pusu, fakt :( lidi byli hrozne vyndaný, ale mě už pak moc věci nepřipadalo vtipných :o Nicorette: Proč je divná ?

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
Jsem ráda že ses zasmála :) alespon někdo

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
avi... Cann: občas se mě zmocňuje pocit, že můj život je jen o blbůstkách...

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
nee? Tak ted jsi me dostala... no o tom budu asi chvilku premyslet...no asi mas vazne pravdu...to me vyndalo :)

Nicollette
06. 12. 2004
Dát tip
nevim, prostě sem se ani nezasmála ...

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
Tak příště zkusím něco nového. Vidíš budu psát dílka aby se lidé alespon trochu usmáli, ten tvůj usměv bych si pak asi nechala zarámovat :o Dala jsi mi cíl.

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
avi

Nicollette
06. 12. 2004
Dát tip
:-)) to je milý :) tak ti držim palce :-)

Dotek
06. 12. 2004
Dát tip
Elanor: jestli teda někoho máš, tak přeju aby ses brzo uzdravila :-)

Dotek
04. 12. 2004
Dát tip
To by souhlasilo, leze to totiž na mozek a musí se s tím do postele :-) Tak to vlastně není láska ale... :-)

jo, vlastně jo

Elanor
04. 12. 2004
Dát tip
Dotek :))) no to s chřipkou taky... jak je sameček od chřipky?

Markel
04. 12. 2004
Dát tip
Líbilo, a sameček od chřipky je chřipalík obecný, to nevíš_ -T

Elanor
04. 12. 2004
Dát tip
Makrel: aha...a má slunce nějaký rodiče (nedejbože RODOKMEN?)

Dotek
04. 12. 2004
Dát tip
Sameček od chřipky je velmi přítulný. Jakmile ho budeš mít, bež s ním okamžitě do postele. Vyplatí se to :-)

Markel
04. 12. 2004
Dát tip
Elanor: To si piš, že i slunce má rodiče, jak by k tomu přišlo, aby bylo sirotkem, tak tedy - tatínek od slunce je Velkej třesk a maminka se jmenuje Kosmická improvizace. Jo jo, tak takhle se věci mají! :))))

Elanor
04. 12. 2004
Dát tip
Dotek: Zpotím se z toho? Bude to bezva? jo mimochodem jak víš jakej je sameček chřipky v posteli????A čím se to vyplatí???

Elanor
04. 12. 2004
Dát tip
Dotek: Zpotím se z toho? Bude to bezva? jo mimochodem jak víš jakej je sameček chřipky v posteli????A čím se to vyplatí???

Elanor
04. 12. 2004
Dát tip
Makrel: ještě nějaký zajímavý příbuzenský vztahy?? Kosmická improvizace :))) To je v pohodě...:)

Elanor
04. 12. 2004
Dát tip
prej by tam se líp hodila Limský borelioza...Nevím, nevím...:)

Elanor
04. 12. 2004
Dát tip
Leasi : Já jsem romanticky založená,ale občas potřebuje každý člověk trochu uject :) je to blbůstka, to je pro zasmání...no tak:)

Nicollette
04. 12. 2004
Dát tip
to je docela divná blbůstka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru