Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Genezy sucasnej mapy

06. 12. 2004
0
0
1426
Autor
bloody

 Pripajame sa. A pritom, stary ludia a vplyv ekonomiky na rast cien. A pritom vsetkom aj ten syn toho blbca v mene ministra a huli, otazka: nemozeme z toho vytlct nejaky kapital ? Pracovne metody sa vyvinuly nad podprahove vnimania, sme vsetkeho schopny. Vsetko si dokazeme ospravedlnit.


Psi Deviatok. Devetrocna skolska dochadzka hoci mnohi maju len osem. vtedy casto aj znakom nicoho. A tie pionierske satky. A ten stiplavy dym. Ani nepanuje. Ticho nam vladne, nicota nas zoziera, uz chyba len falko a atrej.


Rozdiel je v tom panuj, Sam a este viacej na take male drobne detaily. Uprostred pavuciny plnej nezaujmavych experimentov. Nechapes. Nevadi.
Vsetko zosynxronizuje. NTP je v praxi, na mozgovych vlnach. Nasmerujes rahno a digitalnym sumom o preteky.


Je toho skoro cely plny piatok. Takmer isto. Ludia pojdu do prace, v Raci, tato doba sa na nas zmenila. Modre vlasy, modre kossy, drum'n'bassy.
Pach. Najlepsie cudzieho potu. Vylizes ho v duchu do sucha az do ucha. A neodides s bosou nohou. Utecies, kazdy sa boji tigra.
urobme si homogennu genezu . nasu vlastnu a vystavnu. Budes si ju polievat.
Pridaj pretlak.


Prispievame si navzajom. Vymysleli sme si nastroje ako posielat kulturu na orbit. Bol tam aj lajka. Gagarin.
Zeleny caj, patnast minut prosim odstat. Nezabijes vlastne ego. Pomiesat.
Vo vlne tohto viru, otvarame si oci. Uprednostujeme vlastne prdy.


VSETKO JE NAM CUDZIE.
Na zober si - dazdnik. Pozri, tu cvaknes a roztvori sa. Si v suchu. Nesuhlas. Apriori,V suchu v rukach osudu. Proti svojej voli, KTO zostreli sochu slobody ? ale len v sobotu.


Pripravil pedagogicky zbor. Pedagogicky zbor pripravil iny pedagogicky zbor. Retazovo, ako tou pilou, ako maslo, len maksie a intenzivnejsie. Mlieko krv a pocity.
Keby. Kecy. A vlastne hej. Precital to niekto az sem ked tu sme sa stretli ocami, lava mandla, prava mandla a hriech.
Doplaval si si na okraj. Vsetko jednym duskom. Ale lapas po dychu. Vsetko v jednom a tom istom okamziku. Pritom nic.
Zaznam. Pretacame, dokolecka, nevadi ze sa vidim. Nikdy nic nevadi.


Krvou krv sa vykupuje, za zlato, zakon zachovania energie. Uz aj uhol pohladu niekolkokrat ztuhol. Pri pomalej rychlosti a dlhej brzdnej drahe. Spadol ako vol sa skotulal nadol. Krical nieco o kristovi.
Je alebo nieje beznadej, v nej beznadejne niekto mrtvy ?


:: prezaciatok Alzirska kava
pocuvane jednym dychom
videne "tele"
povedane na rovinu
spravene chyby
vymyslene sceny
vypredane volne miesta
koncime uplne sme sami
:: .


Nicollette
07. 01. 2005
Dát tip
velmi zmatečné, jen ztěží jsem si z toho vytáhla to správné a ještě to považuju za správné já, takže potěž koště.... velmi zmatené

bloody
13. 12. 2004
Dát tip
nato prides sam.

aramis
08. 12. 2004
Dát tip
v kategorii mas napisane "uvaha"... ...a kde je ta uvaha?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru