Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám city

07. 12. 2004
9
0
4020
Autor
StvN

Budem si psát básně.

Doufám,

že mi dáš k Vánocům balíček citů.

Napíšeš skromné věnování:

S láskou, ale bez soucitu,

ten se špatně shání.

 

Pozítří

mě vzbudíš svitem odloženého dárku:

Chvíli jsem váhala se soucitem,

jenž schovala jsem k svátku....

Prstem uzavřu tvé smavé rety

a řeknu:

Lásko, už mám taky city.


Smavé? To mi, čerte, řekni, pro koho to je..... :)))

StvN
08. 12. 2004
Dát tip
Jiříku, možná mám štěstí, že si mě lidi přečtou a třeba se i zamyslí, ale tvá kritika mi přijde, no, au, ostrá. Je to upřímné, zcela jistě. Pišto - to víš, já dokážu zázraky, někdy i rozesmát.

:))))))))))))))))))))))))))))))) (no, teď jsi mě kupříkladu rozesmál...)

j_i_r_i_k
08. 12. 2004
Dát tip
StvN: Ano, ta kritika je ostrá, když jsem ji psal, činil jsem tak s vědomím, že pokud ji někdo ustojí, pak Ty... A pokud sis všiml, tak v závěru píšu i to, že je to krásné a silné... Prostě si stojím za každým slovem :)...

evian
07. 12. 2004
Dát tip
:-) se mi líbí

Gianni
07. 12. 2004
Dát tip
Pěkný formálně. Mně nevadí ani ten poslední verš - je to, jako by se vzepřel všemu předtím, a to je krásný.

* ...ja gut:-)

sidonia
07. 12. 2004
Dát tip
pěknýýýý :) *t

Noe1
07. 12. 2004
Dát tip
hezká, jemná *t

Ach.

j_i_r_i_k
07. 12. 2004
Dát tip
No teda esli to je pěkný formálně, tak to teda... Rým citů/soucitu, to je vskutku síla, ty gramatické rýmy zdatně sekundují, napsat to tady nějaký nováček, tak už mu nejspíš slípka vrazila kudlu do zad a někdo to dal do vhodného odpadkového klubu... Jenžes to napsal Ty, čouhá z toho upřímnost (snad to není jen mé přání) a proto je to krásné a silné a... už držim hubu, ani pro mě to neni...

pozorovatel
06. 12. 2004
Dát tip
Asi budu plakat.

StvN
06. 12. 2004
Dát tip
No, víš, ona neni pro tebe, ale plakej. Pláč pročišťuje duši.

pozorovatel
06. 12. 2004
Dát tip
Já vim:)) Pláču rád, i když poslední dobou málo. Nevim, jestli si toho všímáš a taky je to trochu mimo (nejen kategoricky:)), ale tenhle způsob poesie, takové chladné romantiky ti docela jde. Já jen si neodpustim... víš, že abys dostal dárečky, tak si je nejdřív musíš zasloužit... No, jsem asi tak trochu moralizátor.

StvN
06. 12. 2004
Dát tip
Ty jsi dobrej, vždycky vymyslíš nějaký heslo nebo motto. Ode dneška jsem tedy chladnej romantik. No a ty dárečky si zcela jistě zasloužim. Jsem hodnej kluk, to každej ví.

pozorovatel
06. 12. 2004
Dát tip
:)) Teď mě ale napadá, že bych ti potom musel koupit dárek..., Chladný romantiku.

StvN
06. 12. 2004
Dát tip
Mi něco upeč.

pozorovatel
06. 12. 2004
Dát tip
Ti bude muset stačit vypečenej Lukáš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru