Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růže v mršině

11. 12. 2004
0
0
1857
Autor
J_M_H

Peklo a ráj nejsou oddělené světy, svět je jen jeden a všechno probíhá právě tady a teď...

Už vidím Veroniku, miláčinku moji! Běží ke mě a oběma nám září oči!
Chlapec vyběhnul špinavou ulicí do zakázané zóny doufaje, že unikne vojákům a vrátí se domů v pořádku.
"Ahojíček miláčinko, jak jses měla?" ptám se Veroniky a objímám ji.
"Stop! This is forbidden area! Come here!" křičí americký voják na toho malého chlapce, kterého si všimnul utíkat ulicí zpátky domů...
"Měla jsem se dobře, ale s Tebou bych se měla daleko líp", odpovídá mi Veronika andělským hláskem.
Ten malý Irácký chlapec mu ale vůbec nerozumí a bojí se ho, proto chce co nejrychleji utéct zpátky do bezpečí - domů k mámě! Dá se na utěk...
"Tys mi taky moc chyběla", odpovídám Veronice a ona mi na celou tvář a krk dává vášnivé polibky.
Chlapec zběsile utíká, slyší za sebou řev, ale má strach se otočit, uslyší cvaknutí závěru samopalu a v tom mu mnoho kulek z tváře a krku dělá krvavé cáry masa.
Šťastní odcházíme s Veronikou na romatickou procházku do parku.
Mrtvé, zohyzděné tělo iráckého chlapce padá na zkrvavělou zem.

Tenhle den je nešťastnější v mém životě, říkám si, když objímám Veroniku na lavičce v parku. Nikdy na něj nezapomenu.
Tento den jsem raději sama měla umřít, nevím, co dál, je nejstrašnější, že horší už být nemůže, říká si matka chlapce, když později nachází jeho tělo. Nikdy na něj nezapomenu.
Vespa
11. 12. 2004
Dát tip
Mno... myšlenka čistá a bolestně pravdivá. (zpracování je horší, mno...)

Lacinější už to být nemohlo....:(((

Vespa
11. 12. 2004
Dát tip
Jo, laciněji podaný asi ne... dyž já to nechtěla říct tak na rovinu. Po ránu jsem ještě hodná holka.

Asi tě budu raději potkávat jen po ránu....:)

Vespa
11. 12. 2004
Dát tip
Jo? Si nemyslim, po ránu mi to totiž moc nemyslí... :o)

Od ženy nic takového ani neočekávám....

Vespa
11. 12. 2004
Dát tip
Tak to jsem tušila... Ty prostě patříš do té skupiny mužů, kteří považují ženy za nemyslící prací a vařící jednotky... Mno, ještě, že já se mezi ženy nepočítám :o)

Kačík
11. 12. 2004
Dát tip
Tak to se mi líbí.. Ale jsem hluboce znechucena.. Ne tím, jak je to napsaný... Ale tím obsahem.. Sakra...

Vespa: Nemudruj a alou vařit! A ať je uklizeno. :)

Vespa
11. 12. 2004
Dát tip
V pokoji mam nádhernej nepořádek a vaří zásadně matka... kromě nedělních obědů, to bohužel vařim já a je to vždycky děsná kejda... Víš co, radši budu psát. :o)

ech...

Nicollette
11. 12. 2004
Dát tip
proboha a kudy ses procházel, že tam běhalo irácký děcko?? velmi nepovedené

Empty
11. 12. 2004
Dát tip
Doufám, že se Nicol neurazí, když napíšu, že mi to dílko připomíná jednu její věc. Rozdíl je ve zpracování. Nicol to dokázala vystihnout takovým způsobem, že jsem si připadal, jako bych tam byl. ty do toho máš zatím daleko...

Nicollette
11. 12. 2004
Dát tip
neurazím .... já sem tam s nikym rande neměla :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru