Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbina

13. 12. 2004
3
0
3616
Autor
Autréau

Křupla noha v polosedu,
hů a hů a řízy řízy,
za chvíli už byla v ledu,
s kostí, masem, bez mízy,
už ji prostě uřízli...
Rabb
13. 07. 2006
Dát tip
uff..

supizmus
06. 04. 2005
Dát tip
to jo

Kastel
13. 03. 2005
Dát tip
au

Nicollette
08. 02. 2005
Dát tip
neny špatna, ale neny ani skvěla

Silvita
17. 01. 2005
Dát tip
blbůstka? když už, tak ne zdrobnělina:)

Pisces
12. 01. 2005
Dát tip
jejda, Ty jsi ale morbidní :-) Ale jako Blbůstku to beru, T :-)

Petr_Pan
11. 01. 2005
Dát tip
( a k tomu by ses mohla usmát - aspoň maličkato .. ale - to už zas blábolím já .. :-) Měj se pěkně * ) Omlouvám se autorce za zbytečný slova .. Promiň

:-))) usmívám se!!! :-)))) i ode mě omluva autorce...!

Petr_Pan
08. 01. 2005
Dát tip
nálada je tady jiná rozhodně .. :-) Jen - někdo se usmívá a jinej jen kroutí hlavou .. Asi tak :-)

to je věc nározu a už mlčím....

Petr_Pan
07. 01. 2005
Dát tip
kouzelná_květinka> Nevím, jestli Ti od loba nepřišlo avi, nebo ses nazlobila, ale - čirou náhodou jsem teď potkal tohle, tak - uvádím jako příklad .. :-) Dílko je blbůstka jak má bejt - aj s tím závěrem ;-))

Amanda
07. 01. 2005
Dát tip
:-))) no teda trochu tmavej humor...

nene, Petře, já se nezlobím.....ale upřímně, když toto, tak se usmívám, kdežto když čtu loba, tak mě to jen rozčiluje, takže jestli vidíš, tak mezi těmi dílky - kriitikami je úplně jiná nálada... což jistě cítíš...:-))

barakuda
06. 01. 2005
Dát tip
Dost dobry!!! TIP. Zasmala jsem se.

Entrée
05. 01. 2005
Dát tip
možná snad kdyby tam nebylo to uříznutí nožičky..... já nemít nohu...no nevím, nevím:)

hů a hů a hů sovy v mazutu houkaj...:o)

Montrealer
14. 12. 2004
Dát tip
Přece jste si posvítili na problém, zda "amputační" příspěvek zařadíte/nezařadíte do X-files. Přitom jste semleli/semlely páté přes deváté počínaje kontraaltem přes mezzisoprán až po kastraci provedenou pomocí rozzuřených zubů libovolného pesa...

vidíš to a zasek nic nevíme.... :-) díky za upozornění, že všeho moc škodí... tímto bych se chtěla autorovi za nemístné a slabomyslné altovi rozhovory, ke kterým mě donutil.... omluvit... Autore promiň...

alte Ty dycky za šecko můžeeeš.... :-)

Montrealer
14. 12. 2004
Dát tip
Nenech se přemlouvat k "nemístným a slabomyslným altovým rozhovorům, ke kterým mě donutil...." Bav se třeba s někým rozumným (momentálně mě nikdo nenapadá, možná ani neexistuje) ??? Kdopak z pánů redaktorů maže moje nahnědlé pozadí ??? Tedy, aby jste rozumněli - nahnědlé pozadí mých kritik. Je snad povoleno jen ŽLUTÉ NEBEZPEČÍ ?

Autréau
14. 12. 2004
Dát tip
Autor omluvu přijímá....Vidíte, já jsem si sám myslel, že píšu blbinu o hovně (jak už někdo uvedl), ale že vás to tak inspiruje k takovéto další tvorbě, to jsem netušil.

sk8ergirl
14. 12. 2004
Dát tip
ten konec je kostrbatej...jináč prostě blbůstek :o)

Já jsem ráda, že to vzal altík na sebe.... koupím mu asik blízo.... :-))

až uvidím třepotající se ručku, tak budu vědět, žes to ty.... :-)) Ti ho pošlu tajnou poštou, ju? :-))

Málo nechutné.... Nesouhlas.

Autréau
13. 12. 2004
Dát tip
No to jsem rád, že jsou reakce takové. Na dědky v hospodě to zabralo, proto s tím provokuji i zde, neberte to vážně ;-))

ježišmarjááá... to je na zasmátí..... to už byste museli do x-ka zařadit i mě.... :-))))

alte..... no, jestli se mě chceš zbavit, tak to řekni hned.... :-))

alte... :-))) bude s Tebe o oktávu vyšší tvor... :-))

no, ale zasek bys mohl dělat čest svému nicku....:-)) čili budeš sladký altíšek.... brouku, brouku... :-))

Nimis
13. 12. 2004
Dát tip
bez mízy tam nějak nesedí... avi !

Flammea
13. 12. 2004
Dát tip
Nimis: Ach bože, asi asi na tebe pošlu svou četu, když mi budeš posílat takovýhle avíza:)))

Nimis
13. 12. 2004
Dát tip
To já proto, že BLBINA je tvý oblíbený slovo..teda vlastně až po žuvačce:)))

Flammea
13. 12. 2004
Dát tip
Nimis: Blbina? Sakra,to jsem zas řekla kdy??:)))

Nimis
13. 12. 2004
Dát tip
Flam: Přece: Blbina a kokina...:)

Flammea
13. 12. 2004
Dát tip
Nimis: Ne blbina, ale BEBINA a kokina (nebo kokyna?:)), ty jsi vážně retard,Richiee měl pravdu:)))

Nimis
13. 12. 2004
Dát tip
Flam: Tak to dej s Richieem dohr, to bude aspoň páreček magorů.:))

Flammea
13. 12. 2004
Dát tip
Že to říkáš zrovna ty:)))

to už by s Tebe byla ženská.... :-))

z sakra, z.... !!

no, to je pravda, ale takovej ten altovej.... eště by nemusel bejt nutně ženská, ovšem mezzosopran už ženská jak dyž vyšije.... a se nebavím o hlasech, ale o Tobě... :-)) ty jeden peco.... :-))

ne, to je pec jak trouba... :-))

komne.... :-))

StvN
13. 12. 2004
Dát tip
Trochu uprav rytmus a bude fajn.

Montrealer
13. 12. 2004
Dát tip
Pěkně jste si na to posvítili... pardon, na co ?

posvítili? na koho co a komu čemu?

posvítili? na koho co a komu čemu?

Unge
12. 12. 2004
Dát tip
Navrhuji na X-file, ale nésu v hentej pôrote...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru