Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

že ani já nechci být sama

Výběr: drfaust, Petr_Pan
12. 12. 2004
5
0
3173
Autor
buublinka

na dotek těkavá     plátna prošitá stínem

 

tam          kde byla bílá místa

 

teď mluvené slovo    a kde byl sníh

 

odstavce prózy mezi námi

 

 

 

ranky na kloubech ruky

 

mlátil jsi zeď

 

zlá je    zlá

 

nemám rád vánoce

 

a já životy na jeden pokus

 

 

ono

 

š e p t e j

 

není příkladem k budoucnosti

 

 

 

i já mám jméno

 

jen jsem uzavřená   

    

         ve svém cyklu


buublinka
21. 09. 2005
Dát tip
Po třech měsících konečně kloudná kritika. :)

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
taky jsem tři měsíce přemejšlel, co Ti na to napsat .. :-)

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
a jéje - promiň - poslal jsem Ti aj avi ..

buublinka
21. 09. 2005
Dát tip
Geniální (jsem si říkala, jaké hovádko mi posílá zároveň avi) :) Všeříkající.

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
když - já to atk nemyslel .. ( psíoči ) přijedeš na vysočinu ? přijede aj ségra a kdybys potřebovala, hodim Tě pak domu, nebo - aspoň bude moct ségra do sokolky - i když jsem ju tam potkal aj tuhle sobotu ( jestli je to možný ? :-) )

buublinka
21. 09. 2005
Dát tip
Já přeci taky ne. Byla tam. Trošku se názorově rozcházíme. Už. Ale pořád ji mám moc ráda. Vysočinu. Nechuť pořád trvá, ale nechci říct, že určitě nepřijdu, nevím. Nevím.

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
hele - ser na písmáky - teď budou pozéři v menšině, bude tam víc veřejnosti ( asi ) - veřejnost = nepísmáci a hlavně - bude tam ségra a s tou si budeš báječně rozumět - viď, že mi tam na ňu dáš pozor ? próóósííím - přijeď .. :-)

buublinka
21. 09. 2005
Dát tip
psíočiikdyžjeneumím

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
hele - viď že určitě přijedeš ? neznáš pabla a lukáše - fakt jsou všichni dost konzumní a já se taky obleču velice slušně, abych byl jakože víc s Tebou a se ségrou, než s těma zevloidnějšíma lidma - ju ? ;-))

buublinka
21. 09. 2005
Dát tip
No dovol, Honzo? Budeš víc se mnou? Chmmm. Nechcu. Sice bych ještě chvíli hrála nadmutou kozu, co se nechá prosit - už kvůlivá tomu, co víc bys mi mohl nabídnout. Ale: uvidíme.

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
já nechci uvidíme - už jsem na Tebe moc moc smutnej a klidně tam udělám pá na ty básníky a půjdu se s Tebou třebas projít nebo cojávim - je mi to fuk ( už Ti přijde, že začínám mluvit hodně zcestně a zoufale a divně a že bych toho měl nechat ? ) protože jseš moje nejlepší kamarádka a já pořádně ani nevim, co v poslední době děláš a tak a moc mě to sere - víš ?

buublinka
21. 09. 2005
Dát tip
Protiřečíme si. Jestli nechceš, abys byl dál smutnej, pak na tom nebazíruj. Pokud bude dobrá nálada a nikdo mi nebude strkat klacky pod nohy, pak nemám důvod nepřijít. Jo? A když ne, tak s největší pravděpodobností půjdu do socky. Dělám hovno. A seru si denodenně na hlavu. (to jen, abych nezapomněla naši řeč, úsměv)

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
i když jim antibiotika, postarám se o kohokoliv, kdo by vzal jen klacek do ruky ;-) a sereme si na hlavu napíšu během zítřka, takže doufám, že Ti to budu moct rovnou přečíst .. ;-) a .. a už jsem raděj ticho a těšim se na Tebe - správně ? :-)

buublinka
21. 09. 2005
Dát tip
Týbrďane, čekám, kdy se dozvím, s kterým Honzou to vlastně komunikuju. Krásný. Ahoj.

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
pa .. :-)

Petr_Pan
18. 09. 2005
Dát tip

buublinka
23. 12. 2004
Dát tip
My jsme zase tůze rádi, že k nám chodíte, víte? A že se vám pořád líbí a že se nebudete prát, to asi především. Jste hodní, kuci.

drfaust
23. 12. 2004
Dát tip
To se ví! :)

srha
21. 12. 2004
Dát tip
My pořád trváme na tom, že se nám to líbí! :)

drfaust
18. 12. 2004
Dát tip
Nám se tu líbilo!:) (prát se nebudem, slibuju) :))

buublinka
17. 12. 2004
Dát tip
StvNe, vždyť já nevrážím do tvého vkusu. Jen mě to zaskočilo. Konec - s díky. katugiro, dobrej postřeh. Víš, ono by takhle šlo psát klidně několik dní na roli a pak se podívat, co jsem to vlastně vyplodila. Bez mazání, škrtání etc. Tematicky se třetí část hodí a nikterak nevyčnívá, ale i já jsem se tady nějak zašprajcla - jakoby to bylo odřízlé. Též ďakujem. Srho a fauste, dovolím si jedno avi. Hlavně se o něj nepoperte. Chtěla jsem říct jedno - dík za návštěvu.

srha
16. 12. 2004
Dát tip
avi

drfaust
16. 12. 2004
Dát tip

katugiro
15. 12. 2004
Dát tip
mně tam nesedí ta třetí ne že by se jinak dala sledovat linie, ale už tím vyjádřením, nesedí jinak to zní blízce a líbí se

gabio
13. 12. 2004
Dát tip
!!!!!!! t

buublinka
13. 12. 2004
Dát tip
absurde a gabio, díky vám StVne, buď foma, nebo obsah zkomírá ... A já nevím čím to je, - že mi nedá pókoje. Víš a zrovna tady, tady jsem bezmyšlenková, ale asi není tak úplně jalová. Díky moc.

StvN
13. 12. 2004
Dát tip
Že já mám vždycky jinej vkus. Prostě se mi líbí, jaká je.

StvN
12. 12. 2004
Dát tip
Ani nevim čim to je, ale líbí se mi to. Líbí se mi myšlenky. K formě se vyjadřovat nebudu.

absurd
12. 12. 2004
Dát tip
možná bych něco málo upravil(bílá místa nahradila mluvené slovo)jinak ale krásný***

buublinka
12. 12. 2004
Dát tip
asi budu děkovat všem účastníkům za čtení že nerozumíte? nevadí, je to jen ... já ... mluvené slovo na dvě hodiny pak mlha

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru