Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drobnost

28. 06. 1999
2
0
3208
Autor
Gity

... jen taková titěrnost...

Kometo! Letíą kolem slunce a lidé ľasnou nad tvou září. Kdo z nich vąak zná tvé bloudění tmou vesmíru?!
hrobgar
07. 09. 2005
Dát tip
tak hm nedá sa nič povedať, dobré

hrobgar
07. 09. 2005
Dát tip
aj tak je to dobré

kiksy
07. 09. 2005
Dát tip
nemám slov wau

Sandra
14. 11. 2003
Dát tip
*!

kačka
01. 11. 1999
Dát tip
Právě ty drobnosti potěší, protože nejsou vyumělkované.

Saša
13. 07. 1999
Dát tip
Pohladit po duši
pohladit človíčka
prý se to nesluší
sny schovat za víčka
Tu stopa, tam stopa
čas věčně kolotá
duši když zamotá
věčná jen prázdnota

Copak se tvářím jako neviňátko, snoopy? Já nikdy, já nic, já muzikant... :c))

snoopy
07. 07. 1999
Dát tip
moc dobře ví, co dělá.. (a ani o tom neví.. : )

maprach
06. 07. 1999
Dát tip
Málokdo ví, že trocha záře bývá často vykoupena právě dlouhým blouděním ve tmě. . . Sice drobnost, ale s velkým účinkem. Chvilku jsem na to jen tak zíral a přemýšlel. . . Vidíš, co děláš? ... :-) :-)

snoopy
30. 06. 1999
Dát tip
gity! jsem jen jednou z hvězd v té věčné tmě.. přesto jsem rád.. vím, že se zas vrátíš.. sem, kam slunce nedosáhne..
pohaslá a unavená, sbíráš síly a popadáš dech.. když pomalu se kolem ploužíš.. zase jen na chvíli, tohle není tvůj svět..
za hranicí světla.. sem nepatříš, to není pro co žiješ.. a dřív než znovu odejdeš.. šeptám: jsem ti vděčný, žes tu byla..
nejsem pro tebe nic, ty pro mě přesto všechno.. až budou zářit tvoje vlasy, vím, že si nevzpomeneš.. ale já budu v duchu s tebou..
nespusím z tebe své mihotavé oči, i když budeš krásnou jiným.. tam na zemi.. a budu čekat.. na ten okamžik..
na tu chvíli být s tebou, když nikdo jiný není.. jenže stejně si mě ani nevšimneš.. vždyť jsem jen jednou z hvězd v té věčné tmě..

Saša
30. 06. 1999
Dát tip
Snoopy, to co říkáš je nádherný a každý holce to musí pohladit duši. Za všechny holky ti děkuji za tuto hojivou a léčivou medicínu duše. Za všechny kluky ti děkuji, žes našel slova a odvahu to napsat.

slavek
30. 06. 1999
Dát tip
Gity. Ještě jsem od Tebe nečetl nic co by se mi nelíbilo.. Toto dílko není vyjímkou..
Líbí se mi MOC!!

Jákob
30. 06. 1999
Dát tip
Všichni jsme občas komety a naše duše bloudí

snoopy
30. 06. 1999
Dát tip
sašo, vždyť to taky bylo pro gity.. a netvař se jako neviňátko - sám často po sobě necháváš stopy pohlazení..

B.Ezejmenij
29. 06. 1999
Dát tip
Kometo, letíš kolem slunce a lidi tě přes jeho záři nevidí.Pitomý slunce.
Jsi kometa Gity.
A všicni pisálkové, kterým jde jen o krasomluvu jsou tvé slunce. Zhasni ho.

Saša
29. 06. 1999
Dát tip
Pro svoje slunce mnohý z nás
nevidí kometu v pravý čas
bez ní je život prázdný tak moc
že často voláme i Boha na pomoc

Anonym
28. 06. 1999
Dát tip
Není občas nad nějakou tu titěrnost. Jedna z nejlepších věcí, co jsem tady kdy četl.

Phil
28. 06. 1999
Dát tip
Sakra, nějak to blbne, to nebyl anonym, ale já, Phil. Nějak mě to neloglo.

Print
28. 06. 1999
Dát tip
Němý zůstávám... Jsou třeba slova?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru