Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Téměř prázdno

25. 10. 2000
0
0
2133
Autor
Stínovlas

Marně šmátráš v mém nitru pátráš nenajdeš nic či snad nic víc než zoufalou touhu sebe ti dát.
Albireo
31. 10. 2000
Dát tip
Stínovlase, v kontextu Tvé tvorby je to tak dobré, že je škoda, že je to jenom blbůstka.

Drakkan
31. 10. 2000
Dát tip
Ježiš marja to já sem vůbec netušil !!!! Kdo to má na Písmáku hergot poznat ? :-) Tím více si báseň zaslouží mé simpatie :-)

JiKo
30. 10. 2000
Dát tip
Hele Břecla, já sem ze Znojma :-)) původně čísla jsou hezká věc Báseň má pro mě dvě vysvětlení a líbí se mi víc než blbůstka, ale jen obsahem. Forma je slabší

Stínovlas
27. 10. 2000
Dát tip
Drakkan: Já jsem TA! :o)) Psí mák: Správný postřeh. Naděje mizí jak víno ze soudečka a já se smutně choulím do koutečka. Miroslawek: Tel. číslo mám, i mobilní. :o))) Lyryk ISO-9003 - prozraď, kde že je to k nastudování? :o)

Psí_mák
27. 10. 2000
Dát tip
Pohyblivé tel. číslo? Fíha. A v jakém rozsahu?? Znal jsem kdysi jednu, ve které jsem taky marně pátral a furt jsem myslel, že najdu poklad, a nakonec na mě byla hrozně zlá. Nedoporučuju. Ale v tobě je ještě naděje a víno... Jinak mě ještě napadla hrozná varianta, že Drakkan chtěl říct, že jako kdyby byl holka, nemusel by mít ve svém nitru nic kromě té touhy. To se ale doufám pletu.

Stínovlas
27. 10. 2000
Dát tip
Psí mák: re číslo: No teď bych mohla třeba říct, že putuje od jednoho ke druhému. :o) Ale není to pravda. Já zlá určitě nejsem. Ten poklad je ta touha sebe dát. Jenže ji nikdo nehledá... To s tím Drakkanem, to mě teda nenapadlo. Drakkane, co Ty na to?

Drakkan
25. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle by mi satčilo být opačným pohlavím. Jako blbůstka dobrý.

Psí_mák
25. 10. 2000
Dát tip
Ajajaj, Drakkane, Stínovlas je opačným pohlavím. Nebo už ničemu nerozumím? Jinak je to veršovánka pěkná, jenom z mého pohledu hrozně beznadějná...

Miroslawek
25. 10. 2000
Dát tip
Stínovlas: něco málo tomu chybí, aby to byla skutečná poezie podle Lyryk ISO-9003, ovšem jako výkřik dobrý ... máš telefonní číslo? Drakan: však jsi opačným pohlavím troubíku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru