Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zasmejme sa národne

17. 12. 2004
1
0
825
Autor
ciernavila

ZASMEJME  SA ( NÁRODNE)

 

PRIŠIEL K NÁM RUS A PO MAĎARSKY NÁM VYSVETLIL, ŽE JEHO OTEC JE ČÍŇAN A MATKA INDIÁNKA. JEHO DEDKO JAPONEC A BABKA POĽKA HOVORIA PO SRBSKY A BÝVAJÚ V RAKÚSKU. RUS ŠTUDOVAL V TALIANSKU NA BULHARSKEJ UNIVERZITE. JEHO UČITEĽ SLOVENČINY, KTORÝ BOL AMERIČAN, HOVORIL PO NEMECKY. RUS CHCE ODÍSŤ DO ANTARKTÍDY, KDE SA OŽENÍ SO ŠVÉDKOU. ŠVÉDKE SA NARODIA V ŠPANIELSKU ESKIMÁČENCE, KTORÉ BUDÚ HOVORIŤ PO ANGLICKY A BUDÚ SA VOZIŤ VO FRANCÚZKYCH KOČÍKOCH. KEĎŽE PADNÚ Z EIFFELOVEJ VEŽE DO ČIERNEHO MORA, UTOPIA SA. DO MÁRNICE ICH ODVEZIE POHREBNÉ AUTO MONGOLSKEJ ZNAČKY RIADENÉ AFRIČANOM. POCHOVAJÚ ICH V GRÓNSKU A NA PAMATNÍK IM VYTESAJÚ GRÉCKE PÍSMO. RUS A ŠVÉDKA BUDÚ NEŠŤASTNÍ A ROZHODNÚ SA KÚPIŤ V CHORVÁTSKU PIŠTOĽ. ZASTRELIA SA. ODVEZÚ ICH DO RUMUNSKA A SPRAVIA Z NICH ŠKÓTSKE FAŠÍRKY S FÍNSKOU OMÁČKOU.

                             

TOTO JE INDICKÁ ROZPRÁVKA, KTORÚ Z ČESKÉHO JAZYKA PRELOŽILA CIGÁNKA SO SOMÁLSKYM RODOKMEŇOM – LÝDIA



Essence
20. 12. 2004
Dát tip
haha tak toto je dobré

Lulu
19. 12. 2004
Dát tip
:-) no asi to dalo prácu pospomínať si na ne... chýbajú mi tam snáď len veľmi dnes módne krajiny - Irak a Afganistan...

...udivuje ma ze je az tolko narodou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru