Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada o fekální hmotě

15. 12. 2004
3
0
3474

…Je mi líto ležících exkrementů… Nikopolidis :-)

Balada o fekální hmotě

 

Tak si klidně ležím,

do okolí zapáchám,

kdo šlápne na mě dříve,

velkou škodu napáchá!

 

Jednak bude strašně smrdět!

Taky klouzat možná trošku.

a to bude trvat dokud,

klackem neutře si svojí nožku!

 

No tak prosím dejte pozor!

A na mě se už nezlobte,

to nebyl já, ale ten pudl,

tak to prosím pochopte!


Sanelma
30. 03. 2006
Dát tip
je mi už trapně hodnotit tě kladně. zase stále. . .

klipeto
31. 01. 2005
Dát tip
:)) nj :)) t*

Kouďák
25. 01. 2005
Dát tip
No jo Krysoň, dokážeš rozesmát.:)

Ty vole! Tak tebe bych tu fakt nečekal!

jojo, neznat Tě, tak nevím, nevím... :-)) ale já to myslela ze srandy....fakt! :-)) no, pane, tedy strč prst skrz krk.. :-))

Silvita
12. 01. 2005
Dát tip
netradiční věci ..jóhó, to už sme si všimli:)

No prostě rád píšu o řekněme netradičních věcech... 6ádná úchylka v tom není...:-)

majina
26. 12. 2004
Dát tip
co ty si to vybíráš za témata??? zoo, nekro a jiné filie. nemáš nějaký problém? ale jinak velice srozumitelné, že to chápu i já:)))

Gonsales
24. 12. 2004
Dát tip
nejen pudl;)

Schedar
19. 12. 2004
Dát tip
Fekální humor, na to tě užije. Nakonec ještě budeš přirovnávat do mísy padající bobky k tetrisu :-).

Sanelma
17. 12. 2004
Dát tip
není zač:)

No ani ne o tvar jako spíš o konzistenci, je pak takřka tekutý, není schopen sebenších "útoků", ale tvar se rýmuje ze zdar... :-)

tvar, zdar... ztvrd, zmrd... tak zatím :-)

Garth
16. 12. 2004
Dát tip
kristýn: to je na vědecké pojednání... :)

Jojojo... Už jsem uvažoval že bych o NĚM napsal více, ale víš, nechtěl bych zbytečně strašit další lidi... :-)

makros
16. 12. 2004
Dát tip
už jméno autora si zaslouží alespoň jeden tip...:o))

Vela Díky... :-)

Zbora
15. 12. 2004
Dát tip
I zde jsem uvažoval o zařazení do Xcrement files, ale neudělám, jelikož by to kolegové z klubu odmítli s odůvodněním, že to neni úplně blbý. Jo a je na tom taky pravdy trošku.

Tento příběh byl inspirován skutečnou událostí

je to velice smutné :-)

Garth
15. 12. 2004
Dát tip
Poezie exkrementu :)

já bych to tam dala.... je to blbé...... a tak nějak i o hovnu, že?

Chtěl bych vás všechny vyzvat, aby jsme společně drželi 13 vteřin ticha za všechny rozšlápnuté exkrementy... Děkuji

grrrrr

vy jste ale "milá" slečno (paní), což vám jich nejni líto? Potlačte v sobě tu nenávist a zkuste to! :-)

nic nebude...... nebudu milá a není mi jich líto!!! nebudu ani nic tlačit pane... :-)

Nenechám tě na pospas velkému fekálnímu zabijákovi EXKREMENTÁTOROVI, který ničí všechny odpůrce psích výkalý... Je nemilosrdný, ale já tě před ním ochráním, neměj strach... :-)))

Ježišmarjáááá.... se ničeho nebojím...nemusíš chránit a mě už vůbec neeee!! :-)..... jako ani hovna, že? když tak to umeju.... eštěže vynalezli mejdlo... nojo, no.... :-)

Pozor! ON ( jak mu lidé žijící v kanálech někdy říkají ) není jen tak obyčejné hovno, vztahuje se k němu spousty různých hrůzostrašných legend... Třeba jednoho muže v kambodži, nakazil nekonečným průjmem... A to ti pak bylo. Ale nejlépe na něj platí: 1. Hedvábný toaletní papír 2. Breese... 3.WC net (toš dobře to čistí) Takže kdyby náhodou přišel i k tobě víš jak se bránit... Přeji hodně zdaru... Tade :-)

Si neuvěřitelnej.... :-) myslím, že se nemusím bát, mám živočišný uhlí a slivovicu... :-) Zdar, zdar, zdar... :-)

Slivovica? To je jedna z dalších alternativních možností... Hmmm můj strýc z dolnímoravy ji použil a podařilo se mu ho odehnat... Ale živočišné uhlí proboha nééé!!!!!!!! Pak ztvrdne a stává se z něj kamený smrdící zabiják.... Zpíšejc projímadlo, to pak není schopen udržet stabilní tvar... Tak zdar,zdar,zdar... :-)

vo tvar tu snad nejde, ne? :-)) tak v tom případě je lepší....rači ho nepotkat.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru