Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V koupelně

Výběr: Print
29. 06. 1999
0
0
2764
Autor
Gity

...někdo si v koupelně zpívá...někdo píše...

Po krk ve vodě tak horké jak jen snesu čmárám si písmenka stoupá z nich pára mění je v slova žhavá a vlhká sráží se na okně stékají po skle - obyčejná voda....
kačka
01. 11. 1999
Dát tip
Se mi zdá, že jsme na tom obdobně. Taky mám ráda horkou, pěnu až pod nos, jen píšu s iluzí, že se mi to třeba tentokrát nenamočí a dopadne to vždycky stejně, básnička žhavě vlhká...

slavek
03. 07. 1999
Dát tip
Slova umí být jako voda. Občas jako slaná voda do rány, občas jako osvěžující voda v poušti. Tvoje slova rád nechám stékat po své tváři..

Jákob
30. 06. 1999
Dát tip
fajn Gity

Rivka
30. 06. 1999
Dát tip
Print mě zase předběhl:-) Je to skvělý!

Saša
29. 06. 1999
Dát tip
Původní myšlenka je fajn, jen by to chtělo dotáhnout - mám z toho totiž pocit, žes chtěla něco říct a nedořekla.

Print
29. 06. 1999
Dát tip
Já slyším,že to, co chtěla říct, dořekla...

Bříza
29. 06. 1999
Dát tip
...jak boží hovádko
nevěří na duši
šlechtí si prasátko
vlastního těla

s vábivým úsměvem
co jí zvlášť nesluší
šeptá si o růžích
které by chtěla...(kdo to napsal???)

Štěpán
29. 06. 1999
Dát tip
Je v tom víc, než se na první pohled zdá, Gituško. Připomělas mi sny dávno zapadlé, kdy budoucnost byla plná tajemství a tak.. tak vábivá...
Krásná chvíle... kéž by nikdy neskončila...

B.Ezejmenij
29. 06. 1999
Dát tip
... se solí.

BlackG
29. 06. 1999
Dát tip
a pro kohopak jsou ta slova?

Trpaslík
29. 06. 1999
Dát tip
Já...já....vážně nemám slov - je to prostě skvělý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru